Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^a pít s mírou a s Mírou je také fajn.;-D

2 0
možnosti

Sympatický blog :-) mě jinak zachutnal Regent z Třebone naposledy.

1 0
možnosti
Foto

Regenta jsem už dlouho neměl, budu se muset polepšit:-)

0 0
možnosti

Z lahváčů preferuju "desítku", konkrétně Bernarda pro jeho nahořklou chuť. Kvasnicový je ještě lepší. :-)

2 0
možnosti

A kde ho kupujete? Obchody ho mají omezeně - patrně se nedohodnou na ceně. P.Bernard si to hlídá.

0 0
možnosti

já Pradzdroj nemůžu... z dvanáctek plzeňský a budvaru mě bolí hlava, i když si cucnu jen jedno deci, z jiných dvanáctek to sice nemám, ale i tak dávám přednost 11° pivům, jedničkou je u mě máz ze Svijan

2 0
možnosti
Foto

Zrovna jsem přivezl kartonek Svijanskeho mazu, už se na něj tesim:-)

1 0
možnosti

Já tedy preferují lahvovou plzničku. A momentálně ji velebím až do nebes. Podzimní čas vybudil žlučník k nežádoucí aktivitě, a zkrotit ho umí JEN ta plzeň! Jane, díky za trochu té osvěty.:-)))) Palec nahoru!

3 0
možnosti
Foto

U lahvove je dobře hlídat datum spotřeby a kupovat co nejčerstvější. Plzenka rychleji starne:-)

1 0
možnosti
Foto

u nás je skutečně z čeho vybírat, komu nejede Plzeň určitě žízní nezemře:

http://www.atlaspiv.cz/?page=hodnoceni

2 0
možnosti

Díky za odkaz. Užitečná věc. :-)R^

0 0
možnosti

díky za info, nedávno mě to napadlo, ale byl jsem líný to hledat :)

0 0
možnosti

Taky nebudu dělat žádnou reklamu, ale nejlepší Plzeň točí U Jelínků.

1 0
možnosti
Foto

Někdy jen tak zkouším, nahodne si dam někde jedno jen na stojaka a musím říct, že dnes už se člověk málokde netrefi:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2130
  • Celková karma 29,90
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.