Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Přichází doba, kdy se budeme zdravit ahoj Pfizer ..ahoj Astra....a je to tak dobře....

2 0
možnosti
Foto

Radsi bych se zdravil treba Prazdroj, Albrecht, ale v pohode:-)

2 0
možnosti
Foto

Zdravim Te coby novic;-D

0 0
možnosti
Foto

Prosím, bez urážky myslím následující slova.. Vy dokážete i z běžné věci (původně jsem chtěl napsat z blbosti :-) ) udělat fajné čtení. Dobře se to čte.

4 0
možnosti
Foto

Diky, chtel jsem to trochu odlehcit:-)

2 0
možnosti
Foto

I64v25o 45C45i32l49i59c11h

13. 5. 2021 15:09

Díky za rozsáhlý popis R^ Ale stejně je zajímavé, že to na různých místech funguje organizačně zcela jinak a i papírování je různé. Mimochodem, termín i té druhé dávky mi přišel v mailu, kde mi potvrzovali ten mnou vybraný první.

1 0
možnosti
Foto

Ruzna organizace nevadi, hlavne aby to probihalo bez zbytecnych zmatku. Druhy termin jsem dostal tez hned a vsichni, s nimiz jsem mluvil taky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 2131
  • Celková karma 29,72
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.