Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H28a53n37a 19V33l94k44o41v41á

14. 2. 2019 15:05

Nevím čím to, ale ve chvílích hladu (třeba na vodě v lodi kdy do kempu bylo ještě asi 6km) jsem pociťovala neodolatelnou chuť na buřta jak ho popisujete - se špekovými kousky a s karcinogeny po povrchu.

Nechci to pitvat z hlediska výživových hodnot, moje tělo prostě chce své....

VámR^

( Buřty a klobásy na Václaváku si pamatuji z doby kdy stály pod deset až do doby kdy stály kolem padesáti. Teď jsem v Praze pár let nebyla, ale v hlavě mám jakousi mlhavou informaci že už se tam neprodávají ?)

1 0
možnosti
Foto

Mají tam různé stánky s lecjakými pochutinami, ale ty pravé voškliváky už ne. A nezlobte, Hani, mám na něj taky chuť, a to nejsem nikde na lodi:-P

0 0
možnosti
VV

My mu rikali pecenak a byl vybornej, krasne spekovatej. Bylo to prvni na co jsem si zasel kdyz se otevrely hranice. Tenkrat to byl stanek nekde u mlicnyho baru. vedle mne tam stali dva Rekove a ohrnovali nad nim nosy. a ja se s chuti do toho pecenaka zakous az tomu blizsimu rekovi vysrtik proud omastku na jeho bile kalhoty. Sice blbe koukal ale nerikal nic, protoze zrejme me omluve berozumel.

A drive, byla to jedna z mala moznosti dostat po pulnoci jeste pivo.

2 0
možnosti
Foto

Pamatuju, když jsem se vracíval ze šenku okolo půl noci - vždycky báječně bodnul.

1 0
možnosti
Foto

Bodejť by ne, Tome:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2131
  • Celková karma 29,72
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.