Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ossud tomu nechtel, myslel to s tebou urcite dobre R^:-)

2 0
možnosti
Foto

To rozhodně, Horte, ona pak byla "uvědomělá" a to by nebylo nic pro mě:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásně romantické, až je škoda, že to nemělo ten kýžený konec;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, nevadilo, byly další příležitosti:-);-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo,

Mám k tvému hezkému povídání vícero připomínek. Jednak tu, že v posteli to je rozhodně pohodlnější. I když ani já jsem kdysi opakovaně lavičkou nepohrdl. Do detailů bych však rozhodně nezabíhal.

Co se týče Prvních Májů se školou, akosi mám vytěsněné vzpomínky na ony čtyři roky na průmyslovce se jménem Lenina. Protože, stejně jako Lenin, je ta škola stále "vJečný".

V každém případě by ale jisté věc byly poměrně obtížné, protože jsme byli samí kluci, chlapci a ve věku mezi 15 a 19 lety také ztráceli pel nevinnosti. Já tedy tím pohodlnějším způsobem. Tedy, ne na lavičce a se zkušenou instruktorkou.

1 0
možnosti
Foto

Mládí na pohodlí moc nedbá, Jirko. Kdysi mi vyprávěl kamarád, jak si někde na lyžáku užíval venku se svou dívkou v dvacetistupňovém mraze.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2130
  • Celková karma 30,50
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.