Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jak jsem na Prvního máje nepřišel o panictví

Psala se první polovina 70. let minulého století a já chodil na střední školu. Doba normalizace byla v plném proudu, účast na prvomájovém průvodu byla dobrovolně povinná a absence se odměňovala „černým puntíkem.“

Chodil jsem tehdy s náramně vyvinutou dívkou ze třídy o ročník níž. Říkejme jí třeba Majka. Tedy chodil tak napůl, spíš jsem doufal, že se s ní zbavím panického cejchu, jak už se to podařilo některým mým spolužákům. Nebo jak o tom aspoň vyprávěli, když se u piva rozhovořili o žhavých chvilkách v náručí svých dívek.

„Naši chtějí, abych šla do průvodu, oni si na tyhle věci potrpí. Půjdeš taky?“ Vyzvídala na mně Majka už asi týden dopředu. A mě v tu ránu napadl ďábelský plán.

„No jasně, že půjdu, když tam budeš ty. Cestou spolu vezmeme roha, zajdeme někam do parku a já tě políbím pod rozkvetlou třešní. Víš, abys mi neuschla.“

Majka po chvilce váhání kývla, bylo dojednáno a v onen sváteční den jsme ve velké formaci vyrazili od školy hlavní třídou. Dokonce jsme oba vyfasovali nějaká mávátka, aby všichni viděli, jak jsou frekventanti tohoto ústavu politicky uvědomělí. S Majkou jsme se vedli za ruce, courali se až vzadu a vmísili se mezi nějaké cizí úředníky z kanceláří. Odtamtud jsme pak tiše zmizeli do postranní uličky a z ní do blízkého parku. Ten byl liduprázdný, kdo nebyl v průvodu, radši nevystrkoval nos z bytu, aby nebyl nápadný.

Nebyla to sice třešeň, ale kvetlo to jako o závod a stálo v zastrčeném koutě, tak jsem pod tím stromem vzal Majku do náručí. Nebránila se, její polibky chutnaly po jahodách a já ucítil příležitost, zajít v našem sbližování co nejdál. Posadil jsem si ji na lavičce na klín a přes lehkou letní blůzku jsem začal zkoumat její kypré dívčí tvary. Asi jsem na ni byl moc rychlý nebo co já vím, začala dělat okolky. A tak mě napadlo, že bych si mohl pomoct klasikem:

„Je první máj, je lásky čas, hrdliččin zve ku lásce hlas,“ zadeklamoval jsem a snažil se jí sáhnout pod sukni.

„A ty slyšíš nějakou hrdličku?“ Zlehoučka odsunula moji ruku.

„To ne, ale když ty jsi tak krásná a já po tobě moc toužím.“

Možná byla taky roztoužená či aspoň zvědavá nebo si ze mě jen chtěla udělat legraci: „Jestli opravdu zahrdlí hrdlička, tak... A dala mi pusu, až se mi zatmělo před očima. No, možná spíš v hlavě.

A najednou hrdlička skutečně zahrdlila. Majka se napřed zarazila, jakože o něčem dumá a pak tak zvláštně zvláčněla. Vzdychla, dovolila mi, abych si ji vzal na klín obkročmo a já se už, už chystal...

„Proboha, támhle za křovím... Jde sem esenbák!“ Vykřikla, když mi do vysněného okamžiku zbývalo už jen pár vteřin.

„Budu dělat, že je mi jako špatně a ty se o mě chceš postarat.“ Seskočila mi z klína, bleskurychle si vrátila ňadra do podprsenky, stáhla blůzku, urovnala kalhotky a sukni, natáhla mi kalhoty a sedla si vedle mě. Nevím, jak se jí to podařilo, ale když esenbák přišel blíž, viděl třesoucí se dívku s obličejem křídové barvy, jak si na lavičce opírá hlavu o kluka s vyvaleným výrazem.

„Nechcete zavolat záchranku?“ Zeptal se muž zákona. Asi usoudil, že přítomnost tisícihlavého davu vykonala na té křehké bytosti v horkém dni své neblahé dílo.

„Ne, ne, už je to lepší.“ Odporovala duchapřítomně Majka chvějícím se hlasem. Představa přesunu do špitálu pro nic za nic jí zřejmě dost vyděsila, a tak nabývala normální barvy jen velmi zvolna.

Soudruh příslušník se si asi uvědomil, že by se měl zachovat trochu úředně, a tak nás pro jistotu oba legitimoval. Poté celou seanci ukončil slovy: „Hm, dobrá, dobrá, ale ta mávátka nezapomeňte odnést zpátky do školy.“ A zmizel.

My s Majkou jsme šli také, na nějaké prvomájové intimní pokračování už nebylo pomyšlení. A já se holt tenkrát svého panictví tam v odlehlém koutě parku na lavičce pod rozkvetlou netřešní nezbavil. Asi to tak bylo lepší, brzy poté jsme se s Majkou rozešli a ona si cosi začala s jedním uvědomělým svazákem.

Autor: Jan Pražák | úterý 1.5.2018 8:34 | karma článku: 24,88 | přečteno: 863x
  • Další články autora

Jan Pražák

Příslušník VB coby kazič májového potěšení

Psala se první polovina sedmdesátých let minulého století a já byl chovancem středoškolského ústavu. Spíš než o vzdělání jako takové jsem plnou silou svých osmnácti let usiloval o srdce spolužačky Mileny.

30.4.2024 v 14:34 | Karma: 25,41 | Přečteno: 669x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Ty zvíře moje!

Oslovení „ty zvíře“ nemusí být nutně hanlivé, a pokud je doprovázeno přivlastňovacím zájmenem, bývá spíš chápáno jako lichotka. A zdaleka ne vždy s erotickým podtextem, stačí, aby se někdo zachoval živočišně jako ten tvor boží.

27.4.2024 v 7:07 | Karma: 21,04 | Přečteno: 498x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Pražák

Heleno, hledej!

„Tak copak si dáte?“ Zeptal se nás prošedivělý číšník, když jsme se sobotního podvečera usadili se Soňou k restauračnímu stolu za účelem doplnění sil po odpoledním courání nezvykle chladnými ulicemi města.

24.4.2024 v 14:34 | Karma: 31,53 | Přečteno: 828x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Věř svým očím

„Promiň, Marku, já s tebou na to kafe fakt nemůžu jít. Musím do zítřka opravit písemky za celou třídu, ještě jsem s tím ani nezačala a už tak u toho budu sedět do noci. Tak se na mě nezlob, prosím.“

21.4.2024 v 7:07 | Karma: 28,05 | Přečteno: 857x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Obchodník musí umožnit platbu v korunách a do určité výše i v hotovosti

„Honzo, líbilo by se ti, kdybychom místo korunami platili eury a navíc jenom bezhotovostně?“ Položila mi Maruška nečekanou otázku, jakmile jsme si lokli kávy a dali první sousto větrníku v naší oblíbené cukrárně.

18.4.2024 v 14:23 | Karma: 27,92 | Přečteno: 1019x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Auto vjelo na chodník a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  18:53

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Poslanci kývli na zákaz prodeje zemědělské půdy cizincům ze třetích zemí

3. května 2024  5:16,  aktualizováno  10:30

Přímý přenos Vyšší ochranu nejkvalitnější zemědělské půdy schválila Sněmovna. Nemají na ní do budoucna vznikat...

Nahá umělkyně před dětmi rozhazovala hlínu. Vystoupení řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  10:27

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Ukrajina má právo použít naše zbraně v Rusku, řekl britský ministr zahraničí

3. května 2024  10:26

Ukrajina může použít britské zbraně k úderům na ruském území. Během návštěvy Kyjeva to oznámil...

Byty za peníze z korupce. Vyšetřování na Ukrajině ukázalo na nemovitosti v Praze

3. května 2024

Premium V tuzemské bezpečnostní komunitě se už dlouho spekuluje o tom, že část milionů z korupce kolem...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 2130
  • Celková karma 30,50
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.