Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Jene, máš pravdu, je to všechno v lidech. Přidám osobní zážitek. Nastoupíli sme s mojí mladší sestrou před pár lety před hl. nádražím v Brně do "šaliny". Sice ne plná, ale všechna sedadla obsazená. Moje mladší sestra má středně těžkou osteoporézu a má dokonce nějakou průkazku na sedadla pro postižené, ale jí je hanba si o to sedadlo požádat, raději se snaží stát. V šalině hromada mladých a "bílých" ale i když viděli, že sestra má očividně problémy se stáním (já ji musel za jízdy přidržovat) tak nikdo se ani nehnul. Po chvilce vstal jeden cikán, který si problému sestry všimnul, uvolnil sedalo a říká, paní, pojďte si sednout. Sestra z toho byla dost vykulená, pak mi potichu řekla, no vida, tak bílý mě mě nechají v klidu stát a cikán mě pustí sedět.

1 0
možnosti
Foto

Zajímavé Dane, ale nikoli překvapivé.

0 0
možnosti
Foto

J10a56n 21P74r61a90ž24á57k

22. 10. 2017 22:20

Je to proste v lidech. Klari, dik:).

1 0
možnosti
Foto

Když ji miluješ, není co řešit... Není to nějaká reklama? No možná, že i realita. Tak nějak, někdy.R^V

1 0
možnosti
Foto

J94a18n 77P59r94a26ž78á76k

22. 10. 2017 21:19

Ne, reklama na růže to není. Jen přepis jednoho vyslechnutého zážitku:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,76
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.