Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^;-Dzábavně popsaná příhoda-ale pět korun za padesát centů-to jste trumfnul všechny ty nepoctivé směnárníky a že jich tu máme8-o

2 0
možnosti
Foto

Já mám minci 20 Dánských korun v hodnotě asi 65 Kč a nikdo ji ode mě nechce, i když v přítmí vypadá přesně jako naše 20 koruna.

0 0
možnosti
Foto

Hezké, karma Honzo. A znáš to, že v Praze i slepý poznal tajemníka Mě.výboru KSČ Antonína Kapka (skončil špatně)?

Stalo se to tak, že na veřejném záchodku potkal slepec Kapka a říká: "uhni kapku nebo tě počůrám"

2 0
možnosti
Foto

J76a98n 76P16r96a19ž16á65k

15. 10. 2017 18:03

Znám, Jiří, to byl bezvadnej fór.

0 0
možnosti
Foto

H71a23n35a 97V87l91k56o95v81á

15. 10. 2017 17:00

Víte, Jene, přiznám se. Bydlím i pracuji v Brně -střed, naproti domu máme Filozofickou fakultu a v práci mi zase chodí čím dál více tmavých dětí....

Dříve jsem to neměla, ale tak nějak s osobními i vyčtenými zkušenostmi cítím jistou ostražitost a občas se zamýšlím proč to tak mám, když v šestnácti (byla jsem tam na závodech) v Kyjevě jsem byla velmi zaujatá, když mi nějaký arab u fontány napsal mé jméno v arabštině na pohlednici...Já jemu totéž v latince....

Svět se ale mění a ty zkušenosti už nejsou tak úsměvné jako v pubertě. I když přiznávám, že u domu (evidentně návštěvníci Fildy) se setkávám s civilizovaným chováním arabů.

Zato u dětí (možná je to i sociálním původem) je ta nevychovanost docela citelná.

1 0
možnosti
Foto

J28a23n 45P51r62a61ž19á29k

15. 10. 2017 17:22

Nedivím se, Hani, tu podvědomou ostražitost v sobě mám taky. V článku jsem jenom popsal drobnou příhodu, kterou jsem předevčírem prožil, nic víc, nic míň.

1 0
možnosti
MB

Příhoda dobrá - činím své poučení ! Roli M.Zemana převzala ukrajinská WC bába - po jeho vzoru, vlastník tělem bránila vstupu emigrantů ! Asi i vyznavačka Okamury ! Další důkaz, Euro nepřijímat - pak už si člověk, ani neuleví ! Obdivuji poctivost zmiňované báby, kterak se staví k rozpočtu našeho státu. Ona jako - "Veřejná WC" má vyjímku, a nemusí zavádět EET ! Je obdivuhodné, kdy pak pořizuje daňovou poradkyni a zavádí své účetnictví s následnou daní ! Tak rozhodlo MF - Prostě by se z toho jeden - skutečně podělal ! ... :-)

1 0
možnosti
Foto

A zahraniční migrant bude soukmenovce varovat před našimi záchodky a vyprávět, jak byl šíleně ouvekslován. ;-D

1 0
možnosti
Foto

J74a26n 17P30r73a83ž24á32k

15. 10. 2017 16:18

Navic ilegalnim vekslakem, ktery svuj zisk ani nezdanil;)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2131
  • Celková karma 29,72
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.