Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Inu, když se za Prahu stydí i Pražák, je to, madam, na pováženou.

každopádně poté, co jsem kdysi před lety udělal podobnou zkušenost s jediným WC za dvacku (a vypouštět se někde v křoví mi už v mém věku nepřipadá důstojné), chodím při příjezdu do Prahy na WC v rychlíku a při odjezdu opět až v rychlíku.

3 0
možnosti
Foto

Tak to je smutné, když to musí návštěvník Prahy řešit buď ve vlaku nebo dokonce u stromečku. Díky za komentář, Martine.

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný fotoblog. Pěkně jste si to užili.

Co já bych dal za to, kdybych si u nás mohl dát půllitr dobrého piva za zhruba 2 eura.

Čůrat zadarmo by se Vám chtělo, holoubkové? Takhle to v EU nechodí.

Mimochodem, v Nizozemsku stojí návštěva veřejného WC zpravidla 0,5 nebo 1,- euro. WC v restauracích je pro hosty téměř vždy zdarma. Ve Scheveningenu jsem navštívil restauraci, která vlastní WC neměla, ale kousek od ní je veřejné WC a host v restauraci dostane poukázku na návštěvu toho WC. Takže si během návštěvy té restaurace může zdarma odskočit na záchod kousek vedle. Dokonce i vícekrát, stačí požádat o další poukázku. :-):-) Zlatí Holanďané. :-)

5 0
možnosti
Foto

Jaroslave, díky za komentář. Třeba se někdy do té "stověžatky" dostanete a dáte si s námi to pivko na nějakém dalším blogerském srazu. Bylo by ctí:-)

2 0
možnosti
Foto

Paní Jano, není to lidma. Je to předpisy. Sice je neznám dokonale, nejsem právník, ale moc dobře se pamatuji, jak jsem kdysi byl naštvaný, když jsem musel z tehdy drahé "dvojky" na Hlavním nádraží na veřejné záchodky.

Dokonce jsem si stěžoval a byl jsem ubezpečen, že to je zcela podle předpisů. Prostě, pokud jsou v budově veřejné záchodky, tak je restaurace mít nemusí.

A není to jenom tady. Třeba McDonald dělá to samé. Jednak z prostorových důvodů, ale také, aby jeho toalet nikdo nezneužíval.

2 0
možnosti
JS

Pane Jiří, předpisy tvoří lidi a někdy to vypadá, že tito lidští tvůrci žijí v jiném světě...

2 0
možnosti
Foto

Měla jsem za to, že tohle nejde.;-O Ale podle toho co píšeš, asi jde.:-P;-)

1 0
možnosti
Foto

Již jsem výše napsal, že to nejen jde, ale je to v souladu s předpisy.

0 0
možnosti
JS

R^Tak holka stověžatá za to nemohe, Jeníčku je to lidima :-)

Děkuji za pěkné psaní a obrázkování :-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, to máš samozřejmě pravdu, ale Prahu tvoří kromě historie a architektury především lidé.

Díky za nakouknutí, měj krásný kočkoden:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2136
  • Celková karma 28,88
  • Průměrná čtenost 1298x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.