Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GH

Diky za ty fotky, prinesly mnoho vzpominek, ja jsem z Prahy...a jen tak na okraj: zachodky jsou zde v Kanade (zatim) zdarma.

1 0
možnosti
Foto

Díky, George, tak ať to tak v Kanadě vydrží:-)

0 0
možnosti
Foto

Jojo...záchody...věčnej problém...ale docela tobě i Soně závidím, že jste si Jitku užili déle! R^

1 0
možnosti
Foto

Jitka je moc fajn, Zuzi. Když budeš chtít, příště Tě rádi přibereme, ale parník už to asi nebude, počkáme, kam si bude přát zaskočit:-)

1 0
možnosti
Foto

Jakožto Pražák (domovem) tuším, kde je za služby (restaurační i odlehčovací) přirážka, takže se těmto zónám (pokud to jde) vyhýbám, ale příroda si neporučí;-D. Díky za pěkné fotky a povídání. R^:-)

PS: Na FB (můj Timeline) jsem plácla asi 20 fotek z páteční akce, jestli chceš vidět, jak ti to sluší se sklenicí piva.;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí, Pavlo, ty fotky na FP jsou povedené, občas až maličko vykutálené;-D

0 0
možnosti
ZH

Nojo, to je tak, když někdo otevře ve středu Prahy zlatý důl. Ostuda. :-/

2 0
možnosti
VV

Asim zachodem to na Prahu neni tak krozne. Neni to tak dlouho, co jsem kdesi na sumave musel v restauraci vhodit dvacetikorunu do "zamku" aby se mi zachod otevrel.

1 0
možnosti
Foto

Zdá se, že je to nakažlivý nešvar, Vladimíre:-(

0 0
možnosti

Tak budou asi Cimrmani muset opravit své tvrzení, že "nejhorší jsou trpaslíci, a děsně rychle se ty potvory množej".Teď je asi v počtu trumfnou šmejdi - v tomto případě pražští. To fakt není nic ke chlubení. No, a ten taxikář? Myslím, že jeho povinností je znát a jet nejkratší cestou (a pochybovala bych, že nemá GPS, která mu v případě, že by nevěděl, cestu nejkratší napoví)

3 0
možnosti
Foto

GPS měl, jenom to zkoušel. Šmejdů je fůra a člověk musí být ostražitý, ale naštěstí normálních lidí je mnohem víc. Přeji Ti hezký podvečer, Marie, nestavila by ses někdy na neoficiálním setkání, které občas někdo z nás uspořádá?:-)

2 0
možnosti
Foto

Jako Pražák by jste měl vědět, že pro Čechy existují v hlavním městě gastronomické no-go zóny: Hlavní nádraží, letiště, Nerudovka, Staromák, Václavák. Příště rozhodně ten Žižkov.

7 1
možnosti
Foto

Však já vím, jenom jsem nenapravitelný optimista a doufal jsem, že to jedno pivko, respektive jedno kafe projde bez problémů.

Ale Žižkov je Žižkov, o tom žádná.

2 0
možnosti
Foto

R^Jako přímý účastník mohu jen vše, co napsal Honza, potvrdit. Ale na druhou stranu mám i velice příjemnou zkušenost přímo "od Vltavy", kde jsem se plna obav rozhodla zajít na vécko. Za okýnkem se na mě usmívala sympatická paní a na dotaz, kolik budu platit, odpověděla "je to dobrovolné". Byla jsem v mírném šoku, paní dala desetikorunu, ale hned po vykonání potřeby jsem ji přihodila ještě dvacku, se slovy "to máte jako bonus za úsměv". To zase byla mírně šokovaná ona, když jsem ji krátce pověděla o zkušenosti z "Husy".;-)

3 0
možnosti
Foto

Honzo, fotky nádherný, kdo umí, ten umí!;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Ach jo...... ale fotky pěkný! :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Šárko, chtěl jsem to jimi trochu vyvážit:-)

0 0
možnosti
MV

a ja si myslel, kdyz jsme se s Jitkou vecer celovali..., ze miri rovnou dom. a vona u vas! tak to je moooooooooooc pekny! a na pivo a neco k tomu rozhodne ne na nadrazi, jste se meli s nekym poradit... krasnou nedeli preju

2 0
možnosti
Foto

No, chtěli jsme si dát ještě něco u řeky, ale Jitka chtěla už být na nádraží. Ale dohodli jsme se, že příště každopádně změníme lokál.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2136
  • Celková karma 28,88
  • Průměrná čtenost 1298x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.