Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

Pokud lidi jezdí na červenou, tak je to vina těch bllbů, kteří ty semafory tak hloupě nastavují.

0 0
možnosti
Foto

RvCož nás tudíž opravňuje kašlat na semafor, že?

0 0
možnosti
Foto

;-D minulý týden jsem tudy jela...přítel v autě nadával a za chvíli byl v dilema a stejné situaci jako ti, kterým nadával a nevěděl, jestli čekat, jet:)))) trapně čekal

a ještě - tyhlety západní Čechy jsou studené začasto,ale tuhle zimu, co v tomhle kraji teď je, si se Soňou nezasloužíte... to proti tomu zlatá Plzeň. Ale mě ten výlet udělal fajn, tak si dovolenou užijteR^V.

3 0
možnosti
Foto

Radko, to je v pohodě, podle počasí střídáme interiér s venkem. Ale stejně býváme často v Plzni, máme tam mladší dceru. Možná by nebylo od věci skočit na nějaké pivko, co myslíš?:-)

Máš fajn přítele, je stejně trapný jako já;-)

1 0
možnosti
Foto

Jsou mi i záhadou řidiči jedoucí mimo obec málem krokem, ale v každé obci zrychlí i na stovku?Ten tvůj v bílý krabici mohl být barvoslepý?R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Vidis, Horste, to me nenapadlo. Jestli je tomu tak, pak ho to omlouva;-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, ještě že u nás nejsou semafory!R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Jen se moc neraduj, Jitko, co neni, muze byt:-)

2 0
možnosti
MB

R^ Dnes ráno jsem tam jel a trapně na obou semaforech čekal na zelenou.

1 0
možnosti
Foto

Mariane, tak zdravim, jsme ve Vasem kraji a je nam tu fajn. Sona pozdravuje:-)

0 0
možnosti
JS

R^Jeníčku co dodat.

Snad jen:

Kdybych byla řidičem, asi by mě mrsklo z toho, kolik "sportsmanů" jezdí jako kdyby dělali řidičák v Asii8-o

3 0
možnosti
Foto

Jani, ber to tak, ze zbytecne silne auto a agresivni jizda jsou posilovace nizkeho sebevedomi. Jeden muj soused to trefne nazval nastavcem na penis:)

Diky, mej hezky vecer:)

4 0
možnosti
Foto

Trapně jezdím také až na zelenou,Honzo;-D

4 0
možnosti
Foto

To je smutne, chovat se takhle predpotopne, Sarko;-)

1 0
možnosti
Foto

I68v34a60n 17V74e79s23e66l46ý

27. 4. 2017 16:48

Já mám opačnou zkušenost z neděle. Přijíždím ke křižovatce, na semaforu stojí jen jedno auto. Akorát padla zelená a tak jedu za ním, ale ouha pouze do křižovatky kde zastavilo a dávalo přednost chodci co přecházel zleva na červenou a klidně mohl zůstat ve středovém ostrůvku. Takže někdo jezdí na červenou, někdo nejede ani na zelenou.

4 0
možnosti
Foto

Tak možná platí skutečně nová pravidla, na červenou se jede a na zelenou čeká;-)

1 0
možnosti
VV

Hezka fotodokumentace i komentar. Mne nejvic zaujal ten uvezneny semafor. Asi by ho v tom kraji mohl nekdo premistit.

4 0
možnosti
Foto

Na tom něco je, má dost kovových částí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,92
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.