Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Většina lidí účastnících se voleb nikdy nepřemýšlela o tom, na jakém filozofickém principu tak činí. Stejně tak je tudíž možné, že když dostatečně velká menšina rozšíří povědomí o tom, že účast ve volbách je obdobná páchání násilí, a bude volby ignorovat, i jiní je začnou ignorovat. Protože účastí ve volbách deklaruji souhlas se zvolenou vládnoucí kastou a souhlas prakticky s každým zločinem, který tato vláda schválí a prosadí. Volič se tak stává spolupachatelem zločinů, které stát páchá a to i v případě, že volil někoho jiného.

1 0
možnosti
Foto

R^tak teď jsi mne dostal...;-), já snad napíšu blog o volbách, pěkný večer, Honzo

3 0
možnosti
Foto

Olčo, napiš. Ale vezmi to s humorem:-)

Též Ti přeji krásný večer:-)

1 0
možnosti
Foto

Tím závěrem jste to zachránil. Už jsem měl málem strach o osud naší vlasti, kdyby přestali volit i Pražáci.

6 0
možnosti
JK

J65o60s16e50f 24K26l82a50t

2. 10. 2016 18:19

Že by agitka?

0 0
možnosti
Foto

A za koho podle vás článek agituje?

2 0
možnosti
Foto

;-DUž jsem myslela, že se fakt nechystáš. A seš lepší než já, zapsala jsem absenci hned ve dvaceti, když jsem kvůli autoškole musela zůstat přes víkend v HK.;-) Tak snad mě to omlouvá.;-D Chodím volit do školy, kam jsem chodila, a je vždycky zajímavé, kdo bude v komisi. Učitelka angličtiny, kluk z vedlejší třídy, ségry spolužák, teď už tací, které pamatuju maličké.:-)

4 0
možnosti
Foto

Jo, tady je to taky zajímavé, sousedi, se kterými se denně člověk potkává:-)

2 0
možnosti
JT

Ta hra by byla lepší, kdyby si každý volič mohl sestavit to své krajské zastupitelstvo, tedy vybrat si lidi napříč kandidátkami. Já tak budu muset zvažovat zda zvolím Jardu, nebo Honzu, nebo Jirku... Bohužel nemůžu dát hlas všem, které znám a jichž si vážím.

2 0
možnosti
Foto

To asi ano, podobně jako tady na vsi, kde si vybírám lidi a ne partaje.

3 0
možnosti
Foto

Zásadně nevolím. Nikdy a nikoho. Nedokážu si vybrat ani ty nejmíň špatné, natož ty "nejlepší".

2 7
možnosti
Foto

Ivano, volební právo obsahuje i možnost nevolit, ale dle mého názoru je to škoda. Člověk přece jen tak nějak odhadne, kteří podle jeho názoru méně škodí. Ale nechci Tě k ničemu tlačit, chraň bůh:-)

7 0
možnosti
Foto

Volby jsou jen hrou, kterou si vybraní parazité nechávají stvrdit svou legálnost pro beztrestné páchání trestných činů. Tuhle hru s nimi už nikdy hrát nebudu.

3 3
možnosti
  • Počet článků 2131
  • Celková karma 29,71
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.