Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

rozdíl mezi biofarmářem a zemědělcem? Zemědělec hnojí ve dne, biofarmář v noci.

0 0
možnosti
Foto

...a ta zakázaná chemie je všude v prostředí.

4 0
možnosti
Foto

A k tomu je všude i fyzika!

5 0
možnosti
Foto

Nakupuju rád, pač si u toho počtu, zvláště když si zapomenu brejle...což je často.

1 0
možnosti
Foto

Kdyz se mi to stalo posledne, vyfotil jsem si Sonin seznam na mobil, abych si ho zvetsil a dokazal precist😺

0 0
možnosti
IN

Já často nakupuji u jedné společnosti, kde si můžu o každém mléčném či živočišném výrobku přečíst, jak se u nich zvířata mají, kolik se dožívají, jestli mají přístup ven a další informace. To mě zajímá a jestli je to biochov nebo ne, mi je jedno. Oni jsou to totiž dvě rozdílné věci - bio neznamená, že to musí být ze zvířat z volného nebo nějakého šetrnějšího chovu.

2 0
možnosti
Foto

Pokud nic nezatajují, tak je to asi nejlepší přístup.

2 0
možnosti
IL

I15v45a28n98a 52L70a59n22c11e

30. 1. 2024 15:13

Neřeším bio a nebio.

3 0
možnosti
Foto

Dobře děláte-

0 0
možnosti
Foto

Všechno do čeho zasahují úředníci svými předpisy nakonec zparchantí.

Vašek

9 0
možnosti
VN

Zdá se mi ten svět nyní trochu složitější. Je mnoho otázek které si musíme pokládat. A stejně nevíme odpověď . V jednoduchosti je klídek. A ten teď poněkud Ztrácíme. Dcera mi říká, tohle neřeš .

Asi má pravdu. * * *

1 0
možnosti
Foto

Ano, má pravdu, člověk by měl brát to, nač má chuť.

0 0
možnosti
PV

P76a51v40e12l 76V46é74b28r

30. 1. 2024 14:59

Když v prodejně ovadne salát, dostane cedulku "bio" a zvýší se cena.

3 0
možnosti
Foto

O tyto nákupy jsem přišel loni na jaře, když má tehdy-ještě-ne-zákonitá-choť pobývala doma na neschopence a naučila se objednávat dovoz velkých rodinných nákupů. Od té doby je to naše tradice, že v pátek večer u nás zabrzdí menší dodávka, řidič nám předá větší než nemalé množství tašek s nákupem a tím máme splněno.

1 0
možnosti
Foto

Též to občas používáme, ale spíš výjimečně. Stále si radši kupujeme z toho, co si můžeme vybrat očima ne na obrázku, ale v reálu.

3 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,63
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.