Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I78v52a87n82a 51L84a59n86c26e

12. 12. 2022 22:41

Krásně napsáno, ale já jsem vlaky vždycky nenáviděla. Taky jsem s nimi nejezdila. Nádraží apod. mi naháněla hrůzu. Křik, hluk a spěch...:-(

1 0
možnosti
Foto

Tak to je škoda, nedokázala jste si užít té romantiky;-)

0 0
možnosti
VK

A zkusil jste jet Pražským semmeringem ? Netahá ho pára , ale jsou vidět zákoutí a viadukt jako v cizině.

1 0
možnosti
Foto

J19a81n 30P30r62a44ž21á85k

10. 12. 2022 21:30

Dobrý tip, vyzkouším.

0 0
možnosti
Foto

Ač jsem tvoji babičku neznala, děkuji ji dodnes za to, co ti dala do života.🌹

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem jako kluk jezdíval motorovou lokálkou. Můj děda na ní dělal vlakvedoucího a tak jsem směl do kabiny strojvedoucího, kde mi dali za úkol mačkat páku houkačky, kdykoli u trati uvidím nějakého zajíce nebo srnu.

Houkal jsem zodpovědně, takže jsme nikoho nepřejeli. Ale ve dnech, kdy mě děda s sebou nevzal, to houkání zřejmě se strojvedoucím flákali, protože často donesl z práce přejetého zajíce, kterého jsme pak v neděli obědvali.

2 0
možnosti
Foto

Tak to se Vam splnil sen malych kluku.

0 0
možnosti
DP

Pro mne mely parni lokomotivy sve zvlastni kouzlo, rikal jsem, ze na rozdil od vetsiny modernich lokomotiv mely parni lokomotivy svoji "osobnost". Naposledy jsem jel regulernim vlakem tazenym parni lokomotivou v roce 1966, ve vyletnim vlaku (Rakousko) o 30 let pozdeji a naposledy pred 11 lety, v Darjeelingu (Indie) taky vyletnim vlakem tazenym starickou parni lokomotivou vyrobenou nekdy v 80 letech predminuleho stoleti. To byl opravdu zazitek. Vlakem jezdim rad, po sametu, kdyz sem mohl zacat jezdit do CR (prvni 3 roky CSSR) jsem prvnich 13 let jezdil (nebo jezdili, pokud jsem jel spolu se zenou) vlakem. A projel sem se vlaky na vsech kontinentech, bohuzel nektere z tech trati uz dnes neexistuji napriklad vlak napric Costa Ricou, kterym jsem jel v roce 1978. Kdyz je rec o Rumunsku, tak sem jel vlakem z Bukuresti do Varny v roce 1965 a na nadrazi v Bukuresti mi prodali bez ostychu mistenku do neexistujiciho vagonu.

2 0
možnosti
Foto

Vidim, ze mas vskutku bohate zeleznicni zkusenosti, Dane. Vcetne tech rumunskych:-)

1 0
možnosti
Foto

Jojo, po lokálkách a parních lokomotivách se mi stýská. Taky ráda jezdím vlakem, zejména s fajn lidmi na setkání s jinými fajn lidmi...R^V:-)

1 0
možnosti
Foto

Teď jsi to trefila:-)

1 0
možnosti
Foto

Výlet vláčkem je pro děti zážitek i dnes.:-) A v Rumunsku se žebralo ještě cca před deseti lety. Zajímavé je, že převážně italsky.

1 0
možnosti
Foto

Že by byli Talijáni tak dajní?8-o

1 0
možnosti
Foto

R^

Já si od ledna užiju ježdění vlaků až nad hlavu.;-D

2 0
možnosti
Foto

Zatím jsi tajemná jako hrad v Karpatech, ale ve čtvrtek Tě donutíme kápnout božskou;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,27
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.