Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^no jo, mně budeš něco povídat:-)

2 0
možnosti
Foto

Jaromíre, tohle je výhoda nás amatérů proti vám profesionálům, můžeme si o dané věci plkat, co chceme a nikomu to nepřijde divné.;-D

Díky za čtení:-)

2 0
možnosti
Foto

Železniční cestování je pro mě také velká nostalgie, jak už jsem naznačil v článku o řízcích ve vlaku. Poslední cesta byla první listopadovou neděli z Ostravy do Prahy. A i když náš vagón byl zařazen obráceně, kvůli čemuž jsme místo v posledním kupé seděli v prvním, i když jsme nabrali zpoždění, kdy v době, kdy jsme už měli cestovat u pražského hlavního nádraží domů, jsme teprve dofuněli do Kolína, tak mimo jiné i díky dvěma holkám, které byly tlumočnicemi z/do znakové řeči, jsem si tu jízdu pěkně užil. 👍

1 0
možnosti
Foto

Fakt ovšem je, že umístění kupé na začátek vagónu místo na konec o několik milisekund sníží zpoždění😺

1 0
možnosti
Foto

Honzo, na ty malé hnědé jízdenky si ještě pamatuji (parní lokomotivy znám naštěstí jen ze dnů železnice ;-)) a též na ty žebrající děti v Rumunsku u trati. Dostal jsem od našich balíček Bon Par a na místo abych je rozdělil, hodil jsem celý jednomu umouněnému klukovi. Ještě dnes si vybavím tu směsici úžasu a radosti. Mamka mě pak trošku pokárala, že jsem je měl hodit malé, krásné holčičce, která stála o kus dál. Jenže kdo to mohl vědět. Nostalgie R^

4 0
možnosti
Foto

Máš dobré srdce, Davide:-)

1 0
možnosti
Foto

Jéj, ja sa rada zveziem, tiež som rada cestovávala vlakom, pokiaľ nezačali mávať aj dvojhodinové meškania, aj parný vláčik si pamätám, a malinovku vo vrecúšku, čo mi mama s otcom vždy na stanici kúpili, tak tú som milovala.R^:-)V

2 0
možnosti
Foto

Beru Vás do klubu železničních nostalgiků, Janka.😺

1 0
možnosti
Foto

Občas je třeba, Horste;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2132
  • Celková karma 29,67
  • Průměrná čtenost 1300x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.