Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

Padla facka, padla a nebylo to na sále... Ten kdo uhodí první je propadající. Naštěstí jste jel v tramvaji, ve které byli lidé tak trochu v utlumu. Kdyby se tam našlo víc lidí, kteří by byli napruzeni, tak z toho mohla být "krásná" tramvajová bitka. A to není o co stát.

1 0
možnosti
Foto

Však ta písnička pokračuje: "každej, kdo měl ruce, ten se pral.";-)

1 0
možnosti
ES

Tramvaj, Honzo, to je kapitolka sama pro sebe. Jednu anekdotu ze života. "Neznáme se?" Zeptala jsem se paní v tramvaji. "Ne". Podivila se paní.

Zasmála jsem se. "Vždyť já zapomněla, že v rouškách vypadáme všichni stejně..."

R^:-)

3 0
možnosti
Foto

V tramvaji si člověk užije legraci i "legraci," Evi:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tak ta sedla! Před pár lety takhle do autobusu nastoupila starší dvojice, pán docela čupr, paní špatně chodící. Jedno místo bylo po mně, dál se zvedat nikdo nehrnul. No a ten děda si vybral dva náctileté kluky, že mají svoje místa přepustit oni. Jeden otráveně zvednul pozadí, zato druhý předstíral spánek. A bylo to marný...

1 0
možnosti
Foto

S takovejma těžko co naděláš:-P

1 0
možnosti
Foto

Honzo, tak to je něco! Betelnej zážitek;-DR^

1 0
možnosti
Foto

To víš, Jitko, v hromadné se člověk nenudí:-)

2 0
možnosti
Foto

No jo, Horste, ale radši bych, kdyby to bylo trochu jinak, nejlépe kdyby povstávala celá tramvaj;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Bohužel spousta lidí je slepých, když potřebují mít vlastní prospěch. 8-o

3 0
možnosti
Foto

;-Ddobř, ona!R^

A ty taky:-) můj hlas už máš od dopoledne.

3 0
možnosti
Foto

Dík, Šári, s hlasem jasná reciprocita:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, já věděl, že můj hlas pro Tebe nepropadne.

2 0
možnosti
Foto

Dík, Martine, škoda, že Ti to nemůžu oplatit.:-(

1 0
možnosti
Foto

Tak to je jako bych v tý tramvaji jela taky. Hezký! Za mě karma i hlasR^

4 0
možnosti
Foto

Bylo mi ctí dát hlas Tobě:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2130
  • Celková karma 30,42
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.