Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Příběh s dobrým koncem vždycky potěšíR^

1 0
možnosti
Foto

Diky za cteni, Ludmilo:-)

0 0
možnosti
JH

dá se to číst, ale prosím o informaci : proč to píšete jako žena ?

1 0
možnosti
Foto

"Ich formu" pouzivam celkem casto, pripada mi vuci ctenarum vice bezprostredni. Pri ni se pak zda, ze to clovek pise o sobe, i kdyz tomu tak ve skutecnosti neni.

0 0
možnosti
PL

Opět nějaký ten paleček nahoru R^

1 0
možnosti
Foto

Jeníčku, no to bylo krásné čtení. Moc mě to bavilo. A děkuji za dobrý konec.

Vzpomněla jsem si teď na jednu známou, na paní Danu, jejíž dcera se rozešla už před lety s nápadníkem, který byl tehdy silný adept na ženění, jezdil k nim na návštěvy a s paní Danou si rozuměl. Pak se s ním její dcera rozešla, časem se vdala, má dvě děti... A bývalý ženich k paní Daně jezdí na návštěvy dál. Prostě si ji adoptoval za jakousi tetu či kamarádku, ke které má pěkný vztah. A ona v něm má zetě, kterým se nikdy nestal :-).

1 0
možnosti
Foto

Pratelstvi vznikaji ruzne a neni nikterak ojedinele, ze si byvaly zet nebo snacha udrzi dobry vztah s rodici partnera, se kterym se rozvedl. Hezkou sobotu, Zdeni, diky za cteni:-)

0 0
možnosti
Foto

Měl jsem tu čest poznat oba:-(;-D

1 0
možnosti
Foto

Něco mi to připomíná. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,81
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.