Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dírka sem, dírka tam, vždycky si poradíš!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Správně, spolustřelkyně:-)

0 0
možnosti

Správný nadpis, to je základ R^

2 0
možnosti
Foto

To máš jako s fasádou;-)

0 0
možnosti
Foto

Jo jo...Česká pošta se nikdy nezačervená...já bych ten b.rdel podnik okamžitě zavřel! Na Ukrajině perfektně pracuje Nová pošta, rychle, kvalitně, s maximálním využitím mobilních technologií a levně. Když se chce, tak všechno jde! Jen otevřít konkurenci dveře, že páni politici?

1 0
možnosti
Foto

J55a90n 52A66n38d44r89l40e

27. 4. 2020 22:50

prostě příště lépe mířit ;-)

R^

1 0
možnosti
Foto

A taky koukat na to, co člověk dělá;-)

0 0
možnosti
Foto

S dírkou si vždycky vzpomenu na staré a novější Nokie. Staré měly "velkou díru", nové malou.;-D Hlavně, že už jste doma online.;-)

1 0
možnosti
Foto

Teda ted jsi mi pripomnela ten stary vtip o pionyrkach a zenach miru. Ale sem ho napsat nemuzu, neprezil by;-)

5 0
možnosti
Foto

Jo, se zasouváním bývá občas problém;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Vsak proto o tom pisu;-D

0 0
možnosti

J89i86r79i 74V67r88a28b69e94c

27. 4. 2020 15:59

Tak to je s těma dírkama ;-D Hlavní je, se trefit do té důležité ;-D

R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, trefit se vůbec někam;-D

0 0
možnosti

I65v75a41n47a 14L86a20n61c27e

27. 4. 2020 15:11

Technické novinky také nemám ráda, nerozumíme si. Jednak nečtu návody, a pokud je čtu, tak nějak obřádek, abych neztratila mnoho času. Naštěstí mám manžela, který se vším musí prokousávat, volat někam, kde na něj většinou mluví se špatným přízvukem, asi Indové. Nerozumí jim občas ani můj rodilý američan, můj manžel... a tak se u nás také zapojují kabely do špatných dírek. Jsem vždycky tiše, protože tomu Indovi s hrozným anglickým přízvukem jsem nerozuměla ani slovo. Legrace, pokud nejde o život....;-D;-D;-D;-D;-D;-DR^R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Asi je to všude podobné a brát to s humorem je nejlepší. Díky za čtení, Ivano:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,92
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.