Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Oooo, Honzo, mně Šípkové Růžence, nemusíš moc vysvětlovat, jak je spánek a odpočinek fajn. Ráno jsem měla to samé. Dcera někam jela. Takže pojedu s ní. Vstanu vyvenčím psy a oblékám se, to mi trvá nemůžu najít vhodný oděv. Mrknu z okna a tam chumelí, si říkám, že se nám blbě pojede. Blik, Dano šak ty spíš kde by v červenci sněžilo. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Vítej do spáčského klubu, Dani:-)

0 0
možnosti
Foto

Relax musí být a zdá se mi, že čím dál častěji;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Poobědní šlofíček je určitě stejně zdravý jako ranní panáček slivovičky, Jitko:-)

0 0
možnosti
Foto

Přesně Honzo, "dvacečka" (rozuměj 20 minut po obědě) je jedna z nejpěknějších chvil po obědě. Bohužel chuť k tomu se neřídí volnými či pracovními dny. Tomu dispečerovi v nás je to celkem jedno. Dík za pěkné téma. Zdravíme všechny! Kdy zas něco podnikneme?;-D;-D;-DR^!!

1 0
možnosti
Foto

Lepsi spani nez medu lizani, rikavala moje babicka.

Marceli, nastin moznosti, kdy budes v Praze a neco vymyslime.

0 0
možnosti
PL

Kdo umí, ten umí.R^

1 0
možnosti
Foto

Tak za tohle vdecim jen snu, Pavle:-)

0 0
možnosti
Foto

Dolce far niente, nespím, ale čtu m.j. i Tvůj blog. A dobrý.R^

1 0
možnosti
Foto

Tome, vzpomněl jsem si na Tebe. Byl to takový zvláštní stav, kdy jsem byl, ač ve spánku, schopný jakéhosi zkresleného logického uvažování: "Musím zkusit levitovat, abych zjistil, jestli spím nebo nespím." Určitě má takový stav nějaký svůj odborný název a je v lékařské vědě prozkoumaný:-)

0 0
možnosti
Foto

jojo, teď si relaxu užíváme skoro denně :-)

1 0
možnosti
Foto

Však si to taky zasloužíte:-)

0 0
možnosti
Foto

Kdysi jsem četla, že ještě i za první republiky měli úředníci někde za kanceláří kanape, kde si po obědě směli dát šlofíka, aby pak byli čerstvější a podávali lepší pracovní výkony. Takže, Jane, určitě je to v pořádku a jen tak dál:-)!

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, kdyby něco podobného měli i dnešní úředníci, určitě by se to příznivě projevilo v jejich jednání s lidmi.:-)

1 0
možnosti
Foto

jsem tam skoro po každém obědě:-)

4 0
možnosti
Foto

Dbáš o své zdraví:-)

1 0
možnosti
Foto

teď koukám do diskuze a vidím že to s tou siestou jsem ti ani říkat nemusela;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Kdysi jsem v Chorvatsku vyrušil ze siesty lidi, u kterých jsme byli ubytovaní. Nedovedeš si představit jejich otrávené pohledy:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,39
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.