Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No některé manželky (ne že bych chtěla žalovat) si pletou světový strany.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Nic si z toho nedělej, Pavlí, nikdo nejsme dokonalý a vždycky se to nějak opsat. Třeba místo "na sever" říct "támhle, co je ten velký strom";-)

2 0
možnosti
Foto

Zvlášť, když se pohádá ta plechová s tou skutečnou:-)

0 0
možnosti
Foto

;-D;-Dno nevím, jestli by s tebou pan Zajíc souhlasil...

1 0
možnosti
Foto

Tak urcite mas svoje presvedcovaci metody, aby rad souhlasil;-).

0 0
možnosti
JT

R^ navigace "manželka" nepřepočítává trasu a dokáže člověka poslat i jinam než vlevo, vpravo, rovně... a jak se v rozkopaném a objížďkovém Česku může někdo spolehnout na navigaci?;-D Možná už se to aktuálně nestává, ale znám případy, kdy navigace nabídla cestu přes schody či neexistující most přes řeku;-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, o nejmodernější trendech v navigacích nevím, mně stačí ta nejlepší na světě,:-)

1 0
možnosti

Navigace je velmi zábavná věcička:-D

Znám jí ale "zvenčí". Tady za Prahou máme dva přístupy k domu. Jedno je široká silnice, a ten druhý - úzká, nyní silnička, dříve polňačka, s přiléhavým názvem Spojovací. Kámen úrazu je, že proti naší brance je betonový sloup elektrikářů. A ten průjezd zužuje tak, že se auta doručovacích společností sotva protáhne. Buď to odnese zrcátko, nebo lak

A proč tudy jezdí? Protože navigace!:-D

2 0
možnosti
DV

D58a76v95i53d 18V54l43k

18. 9. 2017 7:12

já miluju hlášku "nyní se otočte do protisměru";-DHonzo ToběR^

1 0
možnosti
Foto

Jenomže ta hláška Davide má svůj velký smysl. Prostě jedete v protisměru a navigace to vidí. A tak říká otočte se do protisměru to ovšem není myšleno pro dálnici

1 0
možnosti
Foto

Někdy ale Honzo samotná navigace za problémy nemůže. Já dostal od cestovní kanceláře email pokyny k odletu A se jménem adresou parkovacího místa.

Připadalo mi to jednoduché no ale pak jsem se nakonec rozhodl že použiju navigaci ale nešel jsem až do toho emailu nýbrž jsem si na stránkách Té parkovací firmy našel její adresu.

Jméno místa souhlasilo ale místo ulice Kladenská byla ulice Třinecká. Prostě jsme se dostali do sídla firmy a nikoli do provozovny na parkoviště.

Vše se ale záhy vysvětlilo a my pomocí navigace v pohodě dojeli do té Kladenské a odletěli na Krétu.

1 0
možnosti
Foto

Jasně, Jiří, tomu se občas říká "problém mezi klávesnicí a židlí";-)

0 0
možnosti
Foto

J58a76n31a 10M63a36j44o11v28á

17. 9. 2017 22:13

Jééé a u nás navigaci milujeme oba. Mně zachraňuje nervy, protože jsem pečlivka a když nevím kam jedu, tak mne to vyvádí z míry, můj muž jako IT positive muž se z map papírových rád "přemiloval" do map elektronických a má jich několikero. Takže u nás je to naopak, v náročnějších přejezdech (třeba na dovolené ve velkých cizích městech) on naviguje a já řídím, protože on to zvládne s klidem a já si na "provázku" jeho pokynů jedu jako princezna :)

2 0
možnosti
Foto

Spravne, Jani. Diky, ted je to spravedlive a genderove vyvazene.:-)

0 0
možnosti
JS

Milunku neb Milušáka (radivé hlásky v krabičce) používáme jen v sebeobraně a naviguje pouze neaktualizovatelná Manželka R^ ;-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to máme trochu podobné, ale skutečná kráska dbá o sebeaktualizaci:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,28
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.