Děkujeme za pochopení.
J72a73n 55P65r70a62ž30á20k
Bude mi potesenim, Zuzi. Tedy az se vzmohu na vlastni tramvaj
J21i23t76k84a 12Š83t83a66n56c73l58o30v29á
Ano, chci svést, ať to dopadne jakkoliv (s tou smůlou)!
J44a91n 63P45r22a77ž31á31k
Jitko, svést se "s"? To je lákavé, jenom si nejsem jistý, jestli by mi to prošlo u Soni
J86i20ř46í 98J76i51r58o52u38d63e11k
Inu, co se dá dělat. Pamtuju
P.S.: taky krátký dvounápravový podvozky, na kterejch se převážely koleje, i jak se koleje svářely termitem za pomoci el. oblouku, svářečky a brusky na svary, napájené z troleje(!), ATD. Holt, minulý století
J35a49n 51P88r88a63ž47á16k
Nojo, jenomže mně to připadá jako včera, Jiří
H57o78r26s97t 88A55n37t68o14n 52H82a19s87l11b18a44u43e48r
Honzo, to tvé šmejdění se vyplatilo
P84a79v91l46a 48K42o53l55á25ř55o36v78á
Pěkný mašinky, připadají mi tak nějak pohlednější než ty ultra moderní typy s naprosto nepraktickými sedačkami. Vždycky si vzpomenu na film Ene bene (Alice Nellis) - já mám teda normálně rostlý nohy, ale nedosáhnu jimi na zem, když si sednu na takovou tu plastovou sedačku v nových tramvajích a ty dřevěný pro změnu strašně kloužou.
J25a18n 82P61r91a16ž41á39k
Asi vím, co myslíš, ty úseky sedaček proti sobě, žejo? Dřevěné prý nahradily látkové, aby člověk nechytil blechy
Díky, Pavlo, hezký večer
M63a53r95i37e 55Š16í34p54k53o69v56á
Honzo, opět superblog! Díky za podívanou.
K17l74á19r76a 27T35ů58m92o84v64á
Tyhle důležité povozy ale moc často k vidění nejsou.
V50o20k86o47u30n 70V12l66a32d74i89m15i19r
Prosim, prosim vratte. Byla preci take kropici a zametaci tramvaj. A za valky take prece jezdily nakladni tramvaje, rozvazely pry dokonce i uhli nebo stehovaly nabytek. A take byly svatebni tramvaje.
J19a77n 51P12r94a88ž44á29k
Tak to budu muset zapátrat, kde bych je mohl v reálu objevit. Pokud se mi něco z toho podaří najít, rád dodám, ale nechci to kopírovat z netu.
- Počet článků 2128
- Celková karma 31,40
- Průměrná čtenost 1303x
Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.