Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

objeti se pocita - domaci nebo cizi, to je burt, objeti je dulezity

fajnovy cteni, Honzo

1 0
možnosti
Foto

Každopádně je, Marku. Díky, krásný den:-)

0 0
možnosti
Foto

Toulat v myšlenkách. Moc dobře to znám, známí na mě často na ulici zahučí, ty jsi oslepl nebo mě už neznáš?R^R^

1 0
možnosti
Foto

Staří kocouři jsou na tom podobně;-D:-)

0 0
možnosti
JT

R^ Ta poslední otázka je zajímavá. Babo raď. Nechte to koňovi, Honzo. Buď Květu uzříte (a budete si jistý, že je to ona), nebo můžete opět obejmout cizí ženu a bude z toho zase zajímavý příběh:-)

1 0
možnosti
Foto

Nu, Honzo, snad mě přinejhorším opět zachrání dostatečně provinilý výraz;-D

1 0
možnosti

Říká se, že podobné trapasy jsou zaviněny jen přílišnou soustředěností inkriminovaného na mnohem důležitější věci v životě muže. Že to zní pěkně, nebo ne? Zdravím.:-)

2 0
možnosti
Foto

To je taková kulantní formulace, která nikoho neurazí. Ve skutečnosti mnohdy spíš platí, že těmi důležitějšími věcmi jsou různé blbosti, tedy aspoň u mě;-D

Hezký den:-)

0 0
možnosti
Foto

R^;-DHonzo, stalo se mi to mockrát. I já "svého" zákonitého manžela vzala v masně za ruku, no pán byl velice překvapený, ale usmál se. To mi však bylo tak o třicet let i kil méně, horší by to bylo teď!;-D

2 0
možnosti
Foto

Jitko, podceňuješ se, každý normální chlap by byl potěšen:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, já si pletu lidi "furt". Akorát je tedy neobjímám a přiznávám, že jsem si zatím nesplela toho mého, on totiž všude velmi čouhá.

1 0
možnosti
Foto

Tak to máte výhodu, Jano, takový pevný maják v nejistém světě:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak pozor, ať nepřijdeš k úhoně.;-DR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Budu se snažit se nedat;-D

1 0
možnosti

Honzo, ty jsi ták šikovnej! Umíš ze všeho "vybruslit"!:-);-DR^

1 0
možnosti
Foto

Spíš popleta, který má občas z pekla štěstí, Marie;-D

Díky, hezký večer:-)

1 0
možnosti
LI

Tady asi neplatí, že "zmýlená neplatí.";-)

HezkéR^

1 0
možnosti
Foto

Pravda, Ludmilo, mohl jsem dopadnou hůř. Díky:-)

1 0
možnosti
JS

R^:-)Asi bych v první chvíli bez přemýšlení nastartovala ruce a bylo by plestkutí ;-) pak bych se musela omluvit já, bo moje reakce jsou někdy prudké. Velmi ;-D

2 0
možnosti
Foto

Nemohl bych té paní vůbec nic vyčítat, Jani:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,24
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.