Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sand nebude moc nacpaný, Ivko:-)

0 0
možnosti
Foto

Já si také myslím, že by se měl Jan projet! ;-D;-D:-P:-PR^R^

To mně nepomůže se projet. Vždy jsem volil ale odsud je to1700 km. A za to mně tahle možnost nestojí! Radši pojedu na setkání u pěny s Janem, Soňou, Šišou a Ivanou. Ale máte možnost to svést všechno na mne, protože jsem nevolil.;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Marceli, to pro nas bude velika pocta, tesime se uz ted:-)

0 0
možnosti
Foto

Dobrý vtip Jane. Ale dobří lidé se mají scházet. Dnes večer se podívám na elitu, která se uchází o naše hlasy v MSK. Tam vykukuje rektor Univerzity nad ostatními. Znám toho člověka. Tím nechci říci, že ostatní jsou póvl. Ale tenhle je dobrý.

Tak mám připravit "prezenčku" na pěnu? ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Marceli, určitě. Bude záležet na Tobě, kdy se sem dostaneš, my se přizpůsobíme:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2131
  • Celková karma 30,15
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.