Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc hezké a tu Vaši poslední fotku si asi soukromě umistím jako pozadí na plochu, fakt se povedla R^

1 0
možnosti
Foto

Dík, tak to mám velkou radost:-)

0 0
možnosti

Milé povídání, milá procházka, příjemné posezení, laskaví lidé... no teda, také musím někam vyrazit!

1 0
možnosti
Foto

Vyrazte, ted je na to nejkrasnejsi obdobi:-)

0 0
možnosti
Foto

když starý kocour zůstane sám, vždy z toho kouká nějaká neplecha:-)dobrý a nejlepší poslední :-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to poslední potěšilo nejen oči, ale celého kocoura:-)

0 0
možnosti

Teda, jen co žena vytáhne paty, stane se ze slušňáka rockovej ďábel:-):-);-D Díky Honzo!!R^

1 0
možnosti
Foto

Romane, díky, na týhle muzice jsem vyrůstal, a i když byla obtížně dostupná, dostala se mi do krve. Od té doby mi v žilách koluje směs krve a kovu (teda metallu):-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo moc pěkné jarní šourání. Já teď jedu na týden pracovně pryč, ale beru i fťák, kdyby na tý Moravě byl čas. Každopádně zdravím a pěknou neděli vinšuji.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, díky a šťastnou cestu. Na Moravě je spousta krásných míst, takže se určitě máme na co těšit:-)

1 0
možnosti
Foto

jó V Praze, tam by chtěl bydlet každý.)))))

jó nenaranžoval plyšáka, to by mohl říct každý:))))

jó Schody do nebe, jó nejvytuněnější skladbu kosmíru, tu teda pustí jenom pravý PražákR^;-D:-)V

2 0
možnosti
Foto

Radko, kosmír, tos mi připomněla jednu písničku, kterou jsem tam též mohl dát. Tak aspoň takhle:

https://www.youtube.com/watch?v=ZDwotNLyz10

:-)

0 0
možnosti
Foto

R^A jeden navícR^ za ty kavalírky. V Praze je už parádní jaro, ale jen kousíček venku to teprve začíná.:-)

A nezapomeň na ten úklid.;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Dík, už lítám po baráku na koštěti;-D

1 0
možnosti

Honzo, tak tohle je pro mě zvlášť milý blog, a moc se ti povedl (ostatně který ne, že?). Bydlela jsem třináct let v blízkosti Rígráku, a tak byl docela často cílem venčení fenky Peginy, která byla též jako vhodný objekt, tedy zastírací manévr, pro randění:-)

Díky za připomenutí důvěrně známých míst, a hezkou neděli!VR^

1 0
možnosti
Foto

Marie díky, to mám radost:-) Krásnou neděli též Tobě:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,92
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.