Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Riegrovy sady, jaro, psi a jedna rocková legenda navíc

Manželka na víkend odjela a starý kocour zůstal doma samotný. Nejprve jsem uspokojil své erotické choutky aprílovým článkem (odkaz je dole, ale bacha, abyste nebyli zklamaní). A pak se vydal na lov do pražských Riegrových sadů.

Riegrovy sady jsou rozsáhlým městským parkem, který se rozkládá na pražských Vinohradech. Ale dosti o tom, nechci, aby byl tenhle článek naučný. Je převážně o jaru, hodně o psech a pro zpestření jsem ho okořenil jednou rockovou legendou. Kdo by však přece jen toužil po věcných a historických informacích, může je naleznout například zde nebo se zeptat tety wiki.

 

Radši si vyfotím mapu, abych náhodou nezabloudil. Teď jsem asi úplně vlevo, řekl bych.

 

Schody do nebe. Nevíte, proč jsem si vzpomněl na Zepelíny? Nedá mi to a pro milovníky rockové klasiky vkládám odkaz - Stairway to Heaven.

 

Jaro budiž pochváleno, je to pro mě zkrátka nejkrásnější roční období.

 

Užívá si ho i tenhle plyšáček. Kdo ho sem tak naaranžoval? Já to fakt nebyl.

 

Tady mě pro změnu napadá: „A co děti, mají si kde hrát?“ Ale klip nebude, pro dnešek zůstaňme styloví.

 

No, tady kdysi bylo taky hřiště, ale s tím hraním bych to radši nezkoušel.

 

Zato bych tu mohl přespat. Teda pokud bych skousnul to poněkud „surrealistické“ prostředí.

 

Tak raději zas něco pozitivního.

 

Pohodička na „horní“ cestě, budu se muset podívat, co se tady vlastně fotí.

 

Aha, klasika. Tak jo, dáme zas taky trochu klasiky, tentokrát Rock and Roll.

 

Cosi jsem v úvodu slíbil psům a jejich milovníkům, tak tady je taková první malá ochutnávka. A kdo není na psy? Však ani pohled na ty kočky není tak docela k zahození.

 

Taky bych si jedno dal. Ale nejdřív práce, potom teprve zábava. Však víte.

 

Tenhle obrázek je pro Michala a pro Edu. I když je znám jen odsud z blogu a nikdy jsem se s nimi osobně nesetkal, troufnu si tvrdit, že jeden je fajn chlap a druhý krasavec. Kdybyste náhodou nevěděli, která bije, tak se koukněte sem.

 

Další hospoda na obzoru, no bodejď ne, vždyť jsem prakticky na Žižkově.

 

Tady jsme u Park café a z téhle strany se zatím uklízí. Tedy uklízí, jak kdo.

 

Pořádek musí být, to vám potvrdí každý správný pes.

 

Tak úplně černý sice není, ale stejně vás zvu na Black Dog.

 

Jaro vytáhlo lidi na piknik. Inspirující, že bych? Ale ne, až za chvíli.

 

Pískovcový obelisk z poloviny 19. století.

 

Vidíte taky to co já? Budu se té paní muset zeptat, jestli mi dovolí, abych si tu její smečku vyfotil.

 

Ochotně svolila a navíc dodala, že má doma ještě štěňata. Nu, určitě jsou stejně krásná jako tito a navíc rozkošná, ale jako pozvání jsem to nevzal. Dneska se fotí Rígrák.

 

Pachatelé se vracejí na místo činu. Tedy, chci říct, že jsem kupodivu nezabloudil a postupně se dostávám na místo, kde jsem začal. Takže tohle je vlastně fotka na rozloučenou.

 

Na něco jsem však ještě zapomněl. Tohle jsem si přece před chvílí slíbil. A když piknik, tak piknik.

 

Tak to už je opravdu všechno, teď mě omluvte, ta moje se za chvíli vrátí. Budu muset vyhnat milenku, pořádně vyvětrat a ustlat postel... Vlastně, co to plácám, vysypat popelník před domem i za domem, uklidit flašky od piva, umýt hrnky od kafe, a tak, však to znáte. Jo a nesmím se zapomenout konečně oholit, aby se nelekla, až dostane pusu na přivítanou.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jan Pražák | neděle 3.4.2016 8:08 | karma článku: 22,60 | přečteno: 613x
  • Další články autora

Jan Pražák

Záhadná podoba lidí a jejich zvířat

„Teda, tobě to sluší, ty seš ale kočka!“ Kteroupak ženu by nepotěšila taková upřímně myšlená věta. Nejen přitažlivého vzhledu, ale i pozitivních povahových vlastností lze snadno dosáhnout netoliko u žen, ale i u mužů.

15.5.2024 v 14:34 | Karma: 18,91 | Přečteno: 463x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Pražák

Jak byla Maruška za zlodějku

„Je ti jasné, že sedíš u jednoho stolu se zlodějkou a měl by sis ohlídat věci, abych ti něco neukradla? Musíš počítat i s tím, že ti udělám ostudu, přijdou si sem pro mě a odvedou mě v poutech před zraky celého osazenstva.“

12.5.2024 v 7:07 | Karma: 25,74 | Přečteno: 766x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Ženské zásadně nebiju

Jakkoli jsem možná drsňák a v dětství jsem byl pěkné kvítko, nedovedu si představit, že bych uhodil ženu. Už bych asi ani nespočítal, kolik poznámek, důtek a dvojek z chování jsem za svou prudkost dostal ve škole.

9.5.2024 v 14:34 | Karma: 25,61 | Přečteno: 1421x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Nepřekážej v těch dveřích, proboha!

Taky jste si všimli, jak se poslední dobou kdekdo postaví do dveří v hromadné dopravě a vůbec ho nezajímá, že by snad ostatní lidé chtěli vystoupit nebo nastoupit? Možná je to nějaká nová móda a kdo nepřekáží, není in.

6.5.2024 v 14:34 | Karma: 29,62 | Přečteno: 972x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Co s kočkou o dovolené?

Mám samozřejmě na mysli kočku čtyřnohou, protože tu svou dvounohou je nejlepší si vzít s sebou. Jinak by se totiž zlobila a vám by bez ní bylo smutno. Čtyřnohá bude sice taky prskat, ale s sebou si ji obvykle vzít nemůžete.

3.5.2024 v 14:34 | Karma: 20,88 | Přečteno: 684x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů, škoda je čtyřicet milionů korun

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  22:59

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Soud v Haagu začal řešit Gazu. Genocida dosáhla strašlivé úrovně, zaznělo

16. května 2024  22:40

Genocida, kterou Izrael páchá v Pásmu Gazy, dosáhla strašlivé úrovně, prohlásil zástupce...

Ukrajinu překvapila míra neúspěchu raket z KLDR, selže až polovina z nich

16. května 2024  21:15

Severokorejské rakety krátkého doletu KN-23, které Rusko používá ve válce na Ukrajině, vykazují...

Rusko nemá na průlom u Charkova dost lidí, Ukrajinci se udrží, řekl velitel NATO

16. května 2024  20:19,  aktualizováno  20:46

Ruská armáda nedisponuje dostatečným počtem vojáků k dosažení strategického průlomu v oblasti...

  • Počet článků 2135
  • Celková karma 29,28
  • Průměrná čtenost 1298x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.