Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Umím. Když je dostatek místa.;-D

PS. Docela mě štve, když někdo u toho obchoďáku zabere dvě místa jedním autem.

0 0
možnosti
Foto

Ano podélné parkování - moje vášeň ;-D I u mně byl učitel autoškoly neúspěšný ;-D

1 0
možnosti
Foto

Já bych byl opatrný s tím odsuzováním toho parkování. Už se mi několikrát stalo, že jsem zaparkoval do řady aut, tak akorát. Načež okolní auta odjela a moje auto zůstalo stát osamocené a naprosto nesmyslně postavené - samozřejmě to tak pouze vypadalo v kontextu jednoho stojícího auta, ale že předtím tam stála řada aut již od počátku chybně zaparkovaná nikdo nemůže vidět. Tudíž, když někdo stojí blbě natočený, nebo u nákupního centra stojí přes čáru, jsem dalek tomu abych ho hned na místě odsuzoval... Nemusí to být takové, jaké se zdá.

7 0
možnosti
Foto

Ono se dost často pozná kdo to sám blbě postavil a kdo tam jenom tak "zbyl":-)

0 0
možnosti
Foto

Jezdit autem bez toho aby člověk uměl zaparkovat mi připadá, jako nosit zbraň bez toho, aby ji člověk uměl zajistit a vyndat zásobník :-) 

Postavíte se vedle auta, za které chcete zaparkovat, zrcátko k zrcátku, karoserie jsou od sebe na cca 35-45 cm. Začnete točit volantem a couvat, než v bočním zrcátku uvidíte přední světlo auta za vámi, to, které je BLÍŽ CHODNÍKU, tedy diagonálně (pokud parkujete do řady vpravo od vás, sledujte zrcátko levé, u sebe, pokud do řady vlevo od vás, sledujte vzdálenější zrcátko, to v pravo). Jakmile ho uvidíte, začnete točit volantem na opačnou stranu, aby se vám vyrovnaly zadní kola a nenarazili jste jimi o obrubník, ani nepoškrábali auto před váma. Pokud narazíte kolem na obrubník musíte to vyrovnávat po centimetrech, dopředu-dozadu a točit volantem.... prostě si vemte volných pár hodin a zajeďte na nějaké parkoviště u nákupáku a cvičte do úmoru. Myslím, že hodně Čechů by v některých zemích vůbec nedostalo řidičák (Jezdím denně, jezdila jsem tisíce kilometrů po Evropě i Asii a pouze v ČR jsem z řidičů na prášky). Je to smutné, ale připadá mi, že lidé pomalu bez automatické převodovky, parkovacího asistenta a GPS navigace netrefí ani na záchod...

2 0
možnosti
Foto

Díky za komentář, Silvia, víte, ty moje články zas nesmíte brát tak smrtelně vážně, snažím se lidi spíš pobavit:-(;-D

2 0
možnosti
Foto

Doporučuji před garáž nakreslit na asfalt či dlaždice velkou značku zákaz zastavení. Třeba to někdo i pochopí. ;-)

3 0
možnosti
Foto

Ivo no rada to je dobrá, chytrej zapomětlivej pochopí, zmetek ještě udá, že označení není ofiko a ouřady mu daj za pravdu

2 0
možnosti
Foto

Honzo moc pěkně napsané a snad jen k tomu parkování u obchodáků bych dodal, že tam jezdí pitomci, kterým je jeden pruh málo.  Dělal jsem si menší sondáž o tpech těchto jedinců vedou blondýny, malé dámičky s velkými auty a neskutečně namachrovaní pitomci, jejichž stupeň namachrovanosti je přímo úměrný hlouposti a neumětelství. R^

2 0
možnosti
Foto

:-)Pavle, díky za nakouknutí. Tak úplně nejpitomějšího týpka z tohoto ranku jsem jednou vyfotil u Billy v Čelákovicích a zveřejnil, můžeš se juknout:

http://janprazak.blog.idnes.cz/c/380549/Proc-brat-ohledy-na-ostatni-ze.html

1 0
možnosti
Foto

Každá mince má dvě strany. Když vidím na místě, kam by se v pohodě vešlo 5 aut, zaparkovaná nějakým naprosto nepochopitelným způsobem pouze tři tak, že se tam už nic nevejde, tak se mi chtě nechtě začnou v hlavě honit ošklivé myšlenky o blondýnách a patlalech, kteří by neměli mít řidičák :-)

2 0
možnosti
Foto

J46a29n43a 21M83a41j16o60v41á

27. 8. 2015 21:23

Jojo, v takové situaci tam pravděpodobně stojím já;-)

2 0
možnosti
Foto

Podélné parkování neumím a nikdy jsem neuměla. V autoškole mě učili couvat, protože instruktorku rozčilovalo, že z autoškoly odcházejí lidé, kteří neumějí couvat. Takže couvat umím, zvládám různé manévry, ale zacouvat do řady neumím. Povedlo se mi to jen jednou, když se, kde se vzal, tu se vzal, objevil jeden pán a navigoval mě z chodníku. Naštěstí je u nás před domem parkování "čumákem" k chodníku. :-)

Možná se to ještě někdy doučím . . .

2 0
možnosti
Foto

Galantní človíček, kéž by takových bylo povícero:-)

1 0
možnosti

J92a80n 58P95a93l42l63a41s

27. 8. 2015 21:11

Jene, sám řidičák nemám (o to víc manželce radím), ale přečíst článek na titulce je prostě povinnost.

A k tomu podélnému parkování: Když je místo jen tak tak na délku auta, tak se přece na štorc vejde každý, ne?

1 0
možnosti
Foto

Jene, dobrý nápad, ale s tím raděním bych to moc nepřeháněl. Řidiči to nemají rádi, ať už jsou v kalhotách nebo v sukních:-);-D

0 0
možnosti

E35v64a 81K48u61n65t34o35v90á

27. 8. 2015 21:10

Podélně neparkuji, neb se toho bojím. Ale taky se mi už to jednou povedlo. ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,76
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.