Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já bych byl bez parkovacího asistenta v prknu :)

2 0
možnosti
Foto

Naprosto chápu:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, mám naprosto stejnou zkušenost ohledně parkování do řady stojících vozidel v autoškole, byla to moje noční můra:-). Občas svezu mladší kolegyni, a tak již dnes konečně sklízím i obdiv, že do řady zaparkuju. Prostě prvních třicet let byl problém...;-)

2 0
možnosti
Foto

Olčo, R^ za vytrvalost:-)

1 0
možnosti
Foto

J35a89n56a 93M77a62j27o24v29á

27. 8. 2015 18:53

Honzo, s podélným parkováním bojuji dodnes. V autoškole mi to šlo, starou "stodvacítkou" bez jakéhokoliv posilovače mi to šlo...pak jsem pár let neřídila a teď mi to prostě žádným autem nejde. U nás před domem jo, ale tam je dost místa, tak si můžu vybrat "dlouhé stání", ale jinak je to se mnou mizerné, ač jinak řídím snad slušně. Třeba to ještě nějak v sobě najdu :-)-

2 0
možnosti
Foto

:-)Jani, vidím, že by nám oběma přišlo vhod nějaké takovéhle automatické parkování:

https://www.youtube.com/watch?v=PUErEyVPD1A

1 0
možnosti
Foto

tak já se vejdu skoro všude:-) nic méně ve zvláštní "oblibě"mám pevnost Hanička...tam se musí po svých asi 3 km, což je ovšem neslýchané.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, já si snad na stará kolena pořídím po Tvém vzoru motorku:-);-D

0 0
možnosti

slyšel jsem že snad ve Švédsku se dělá při řidičáku praktická zkouška tak, že adept jen musí zaparkovat do prostoru délka snad plus metr, a je to hotovo;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak teď na rozdíl od článku vážně, to mi připadá až příliš jednoduché. V přeneseném slova smyslu i na silnicích platí, že těžko na cvičišti, lehko na bojišti.

0 0
možnosti
PF

P38e39t82r 23F15r19i60č

27. 8. 2015 17:20

Parkování se sólo autem bych neviděl jako problém, kam se vejde auto, (podélně či příčně) tam se s ním klidně nacpu. Trochu horší je to se zapřaženým vlekem, zvlášt ve větších městech, protože podélně bývá místo pouze na délku toho auta, ale už ne na délku auta s vlekem. Takže pak je to buď o náhodě na volný místo, nebo, to většinou, o různých tricích, jako nacpat se na kolmé stání s tím, že vlek za autem "zlomím" do pravého úhlu, abych se vešel jak délkově, tak (v rámci možností) příčně.

Je pravda, že když tohle někde předvedu, tak dost lidí kouká "co to jako nacvičuju", ale jiná rozumná možnost většinou není. Ale třeba takovou Prahu mám s vlekem za autem hodně nerad, na průjezd se to ještě dá, ale na parkování to neriskuju, když už musím do Prahy s vlekem a mám jezdit (parkovat) někde po Praze, tak raději nechám vlek někde na kraji a pak se pro něj vrátím.

0 0
možnosti

no tak s vlekem to musí být fakt už vyšší dívčí, to jsem naštěstí nikdy nemusel ani zkoušet;-D

0 0
možnosti
JH

HORST

vaše.... zastavit metr vedle zaparkovaného vozu na jeho úrovni (najít si takové vozidlo za kterým jsou dvě volná místa), couvnout rovně až budeš mít čumák svůj u jeho zadních dveř...v tomto okamžiku budete za polovinou volného místa. Tohle bude fungovat, pokud budete mít tak 3  volná místa za sebou. Neznám obtížnější úkon, než zaparkovat do podélné mezery u chodníku

0 0
možnosti
Foto

Řidič musí znát rejd svého vozu a podle toho určí v kterých místech vezme PLNÝ. Znát schopnosti svého vozu může zachraňovat životy i při jízdě vpřed, hlavně mimo dálnici, na sněhu. Kdo nechce poznat jak jeho vozidlo reaguje při různých situacích, by se raději měl nechat vozit. Hlavně ti, co mají hrůzu ze zimy, by v té době neměli řídit. Ochrání sebe i ostatní.A pokud, pane Hummel, opravdu neznáte obtížnější úkon, než zaparkovat do podélné mezery u chodníku pozadu, zkuste to popředu opatrným přejetím obrubníku pravým předním kolem. Po vrácení pod obrubník nebudete sice stát ideálně, ale nouzově zaparkován budete. Pneumatikám se to moc nelíbí, nadávat ale nedokáží.

1 0
možnosti
Foto

Honzo, účastníci silničního provozu a pak zvlášť chodci, mají veliké štěstí...nevlastním totiž řidičák!;-D Jednou jedinkrát jsem jela na motorce (po poli) a trefila jsem jediný sloup, který tam stál. Ale s koloběžkou zatím dobrýR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, nikdy nerikej nikdy. Kdyby to bylo potrba, urcite bys to zvladla na jednicku i s tim podelnym parkovanim:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, zastavit metr vedle zaparkovaného vozu na jeho úrovni (najít si takové vozidlo za kterým jsou dvě volná místa), couvnout rovně až budeš mít čumák svůj u jeho zadních dveří, pak na plný pravý couvat až budeš mít čumák u jeho nárazníku a poté plný levý. Předtím seřídit pravé venkovní zrcadlo abys v něm viděl své pravé zadní kolo, tím pádem uvidíš i blížící se obrubník. Na cvičení využít ze začátku jen vozy, za kterými není jen jedno volné místo. Získáš sebedůvěru a cvik. Nebo si místo aut postavit ze začátku dvě popelnice. Hlavně cvičit se zahřátým a ne studeným motorem!R^

1 0
možnosti
Foto

R^Presne, Horste, ze Ty jsi zakukleny ten muj davny instruktor;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 2133
  • Celková karma 29,71
  • Průměrná čtenost 1299x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.