Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To se krásně četlo, hned mi je líp na duši

1 0
možnosti
Foto

Však to je Tvoje parketa, Jitko😺

0 0
možnosti
Foto

Výborné, Jene, děti se nesmí nikdy podceňovat. Btw, nějaká večerní odměna nebyla? :-)))))

2 0
možnosti
Foto

Až takové podrobnosti nevím, Jardo, nebyl jsem u toho

1 0
možnosti
Foto

Závěr jak má být

1 0
možnosti
Foto

Však jsem si na Tebe vzpomněl. 🍺

0 0
možnosti
Foto

Vzpomněl jsem si na jednu slečnu, která zřejmě následkem obrny chodí o dvou hůlkách jako na nordic walking. Už dvakrát jsem ji doslova donesl k autobusu do Kladna. Neváží moc, ale když mi visí celou vahou na levém předloktí, je to cítit.

1 0
možnosti
Foto

Tak vidíš, Martine, nemusíš platit za fitko a ještě máš červený puntík za dobré slutky. 😺

1 0
možnosti
Foto

S dětmi se to musí umět jako s koupelnou

2 0
možnosti
Foto

Zajímavá paralela, Horste. 😺

0 0
možnosti
Foto

Ta oranžová koupelna a gulášek s dvanáctkou to bezvadně završuje.

Vašek.

1 0
možnosti
Foto

Taková domácí pohodička

0 0
možnosti
Foto

Babičky a deduškovia majú vždy pravdu a pochopenie aspoň v očiach detí. skvelý príbeh

1 0
možnosti
Foto

Díky, Janka, to víš, že jo

1 0
možnosti
  • Počet článků 2136
  • Celková karma 28,88
  • Průměrná čtenost 1298x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.