Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Honzo, já nejvíc teču (se vztekám), když parkuji u Rehabilitace, kde je šikmé parkování a jsou tam experti, kteří jedním autem zasahují do třech parkovacích míst.

3 0
možnosti
Foto

Jeden machr je pred casem prekonal u Billy v Celakovicich, kdyz dokazal zabrat ctyri.

3 0
možnosti
Foto

V úterý jsem zaparkovala v nemocničním areálu a šla na kontrolu s rukou. Vrátím se k autu a vedle mě zaparkoval nějaký jedinec mdlého rozumu, který si myslel, že jsem asi užovka. Přesně tolik místa mi nechal na otevření dveří u řidiče. Ani Klára T.by se tamtudy neprotáhla. Tak jsem za velmi jadrných nadávek vlezla i volantu přes sedadlo spolujezdce.:-)

2 0
možnosti
Foto

Jo, to taky znam. Co ruka?😺

1 0
možnosti
PK

Kdysi se prodávala taková plastová nasunovátka, umístila se na hranu dveří v nejširším místě. Ta by v některých případech trochu pomohla ale dlooouho už jsem je neviděl. Někdy v nich byly umístěny i malinké odrazky, třeba na Trabantu to byl úplný šperk, něco jako perlové náušnice v oušku půvabných dam.

3 0
možnosti
Foto

Ja je mel kdysi na stodvace, byly paradni.

0 0
možnosti
Foto

Parkuju jak se dá, kousek místa vždycky najdu

1 0
možnosti
Foto

Tak s masinou je to urcite jiny kafe😺

0 0
možnosti
Foto

Honzo budeš se divit, ale existují jedinci, kteří parkují na slušňáka, Pražáci tomu říkají na blbce.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Povedena definice, Vasku

1 0
možnosti
PP

Začal jsem před časem parkovat, jak říkáte, na vidláka. Nechávám tam co nejvíce místa, prostě protože mám už plné zuby toho jak mi neustále někdo otlouká dveře. Když tam bylo místa málo, vždycky jsem se snažil lézt z auta jak žížala, i jsem strkal ruku mezi hranu mých dveří a plochu dveří souseda jen aby se to ani nedotklo. A pak se vrátím a najdu na svých dveřích šlic. Už mě to nebaví. Když jde, parkuju na vidláka a je mi jedno co si o tom kdo myslí.

1 1
možnosti
Foto

Tomu se rika za dobrotu na zebrotu, vitejte do klubu.

1 0
možnosti
Foto

Ještě, že nemám řidičák, byla bych postrach ulicí!

1 0
možnosti
Foto

Uz se tresu, Jitko

0 0
možnosti
VF

Dlouhé čtení bez řešení.

KDO na tom obrázku parkuje "na facku"?

?Pravý - levý? To nikdo neví!

?Levá - pravá? Parkuje jak k.áva.

3 0
možnosti
Foto

Leva, prava, predni, zadni, pozor auto, neupadni

Minus pi to vyfotil i s celymi SPZ, ale ja to oriznul, abych nedostal vidlema😺

1 0
možnosti
Foto

Honzo, píšeš lépe (LÍP), jak KDEJAKÝ profesionální "PSÁČ."

1 0
možnosti
Foto

Ale no tak, Horste😺

0 0
možnosti
Foto

Honzo, doporučil bych konzultaci s Vildou Ravekem ohledně grantového výzkumu, tady by to mělo jistě smysl. Kvalitní výsledek téměř jistý

1 0
možnosti
Foto

Diky za napad, Jardo, ale nevim, nevim. Cerpani grantu urcite vyzaduje prisna pravidla a ty Minus pi zasadne nedodrzuje😺

1 0
možnosti
  • Počet článků 2136
  • Celková karma 28,88
  • Průměrná čtenost 1298x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.