Diskuse

Hroznej chlap

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No vidíš,

Božka Tě přestala číst a já začala. Máš totiž u mně nejmíň dva velký plusy:

1) To povolání

2) Že jste jeli na Litovelsko

a za 3. ten vztah ke kočkám

Zdravím

1 0
možnosti
Foto

Dík, Zdeni, jsem potěšen. Měj krásný den

0 0
možnosti
Foto

Mám trošku klaustrofobii, ale fantazii bezmeznou. Ty první dva obrázky vidím stejně.

1 0
možnosti
Foto

Tak to mame podobnou predstavivost😺

0 0
možnosti
Foto

Sem s politikou, ať Ti máme proč a zač nadávat

2 0
možnosti
Foto

Tak to budeš čekat marně😺

0 0
možnosti

Mám bujnou fantazii. 😁 A rozhodně nejsem jediná.

1 0
možnosti
Foto

Tak sem s těmi představami, Zdeni😺

0 0
možnosti
Foto

Jeníčku, to musel být krásný zážitek, na fotografiích jsem si vyloženě smlsla.

1 0
možnosti
Foto

Jeskyně jsou úchvatné, Zdeni. A což teprve, když průvodce zhasne a předvede návštěvníkům pravou jeskynní tmu

0 0
možnosti
Foto

No já nevím teda, co sis myslel, Honzo ... na mě z těch fotek pořád dýchá ta erotika. Samej falus a štěrbina. To Božka s Růžou neocení.

3 0
možnosti
Foto

Tak to je ten nejlepsi pohled, Davide😺

1 0
možnosti
Foto

Pobavilo ma to v tomto daždivom dni, určite to bola hezká dovolenka

1 0
možnosti
Foto

Vsak byla, ta oblast je krasna, vrele doporucuji😺

1 0
možnosti
Foto

Nekdy az moc😺

0 0
možnosti
Foto

Prostě hroznej. a ne, že začneš psát o politice, abys udělal Božce radost!

1 0
možnosti
Foto

To nehrozí😺

1 0
možnosti
  • Počet článků 2125
  • Celková karma 31,34
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.