Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RJ
Foto

Cikánko ty krásná, cikánko maláR^

3 0
možnosti
Foto

;-DJá se tam nedávno šíleně zprasila, mají tam, mimo jiné, i skvělé šlehačkové poháry.

3 0
možnosti
Foto

Je to to pekařství, které má název jako jedna obilovina zdrobněle?:-)

Honzo, karma a doufejme, že vydrží.R^

1 0
možnosti
Foto

Ne, Sari, tohle se jmenuje jako jeden cizojazycny pozdrav;-)

1 0
možnosti
Foto

Než jsem se přestěhoval, potkával jsem romskou prodavačku v řeznictví. Kdyby to o sobě neřekla, nikdo by jí její etnikum nepřisuzoval. Vždy usměvavá, v dobré náladě, mezi všemi těmi krkovicemi, kotletami, bůčky, drůbežími končetinami, jitrnicemi, tlačenkami, šunkami a vším možným.

Co jsem nedávno zaslechl, už tam není. Pro mě je to škoda. Pro Tebe jako vždy pochvala.

2 0
možnosti
Foto

Dík a doufám, že ta v pekařství vydrží.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Jako obvykle bezvadně napsané. Dovolil bych si souhlasit i s dalšími poznánkami. Můj kamarád Luděk mi vždy říkal, že je Cigán, ne Rom a určitě ne cikán.:-):-):-)

Vašek

6 0
možnosti
Foto

No jo, Vašku, Ivana má pravdu. Díky.:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, škoda, že neznáš moji nejmilejší kolegyni - učitelku, tmavou jak thér. Nejlepší úča na světě! Byla zábava sledovat výrazy rodičů při představování na začátku roku, a pak po pár týdnech provozu.:-) P.S: Nanda říká, že se říká "CiGánka"...:-) Ti R^V

4 0
možnosti
Foto

Ivi, to je paráda. A vidíš, mám špatnou psanou výslovnost.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,91
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.