Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tohle se vám fakt povedlo.

Takovou pointu jsem nečekal.

1 0
možnosti
Foto

Humor je kořením života.:-)

1 0
možnosti
Foto

Mám podezření, že jsem Tě inspiroval. 🤣👍

https://irein.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=792769

1 0
možnosti
Foto

Jen jestli to nebylo obráceně, Martine, první vydání je z roku 2018:

http://janprazak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=677887

;-D

1 0
možnosti

Nějak jsem to tušila a zasmála se, takže;-D

1 0
možnosti
Foto

Však už mě znáte, Ludmilo:-)

0 0
možnosti

Jako asi dobrý, ale až takoví exhibicionisti s manželkou nejsme a včerejší oslava jejích 50tin proběhla v klidnějším duchu ;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak dodatečně přeju všechno nejlepší:-)

0 0
možnosti
Foto

Jane, díky za povídku. Krásný námět. I když pov

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Tě do dáli, Marceli😺

0 0
možnosti
Foto

Taky už jsem párkrát recyklovala...;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Je toho třeba, Pavlí, neb určitá část čtenářské obce je proměnlivá😺

0 0
možnosti
Foto

J22a92n 21K20o55z66á12k

25. 3. 2023 22:57

Moc pěkné. Děkuji

2 0
možnosti
Foto

Rádo se, hezkou neděli:-)

0 0
možnosti
Foto

Od pozvání jsem čekala, že to bude zase kulišárna.;-D

1 0
možnosti
Foto

Co jiného bys taky mohla čekat od starýho kocoura;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 30,93
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.