Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AF

;-D R^

No jo, hezký sen.

1 0
možnosti
ZH

Podle mých zkušeností nebyla žebračka autentická. Autentická žebračka by jídlo odmítla a chtěla by radši něco na krabičák. Vlastní a ne jedna zkušenost. Po kolegyni jeden žebrák dokonce plivl, když mu dala pomeranč.

Už jsem taky jednoho vykuka v montérkách, kterému údajně ujeli kolegové do Brna či kamsi, odvezl na nádraží a koupil lístek na vlak. Snažil se hrát svou roli přesvědčivě, ale stejně byl velmi rozladěn, když jsem mu místo peněz na jídlo ještě koupil bagetu.

Ale jo, nezavrhujme tyto lidi a místo peněz jim dejme bagetu, rohlík nebo pomeranč. Jen ne peníze. Nikdy, jak říká známý pracující u charity.

5 0
možnosti
Foto

Jdenou jsem se jednoho mladeho zebraka dovolil zeptat, jestli by nechtel vymenit zebroutu za praci. Zasypal me oslovenimi, ktere zde nemohu opakovat a byl z me otazky natolik rozladen, ze dokonce zapomnel kulhat.

5 0
možnosti
Foto

R^A zase bude pohodový víkend. Ještě kdyby ten polibek dokázal ubrat dvacet let.:-):-):-)

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Tak to uz bychom museli byt opravdu v pohadce:-)

1 0
možnosti
IL

Měla štědstí na princeR^VR^

2 0
možnosti
Foto

Jsou vzacni😺

0 0
možnosti
IB

Honzo, velmi nečekaná pointa;-D - přímo pohádkováR^

Krásný víkend Tobě i SoničceV

2 0
možnosti
Foto

Diky, Iri, hezky vikend tez k vam domu😺

0 0
možnosti
Foto

R^;-D, ale u jsem to kdysi četl, přesto povedený víkend se žebračkou!

3 0
možnosti
Foto

Jasne, druhe upravene vydani;-D

1 0
možnosti
PF

P51e20t56r 53F89a49u

25. 3. 2023 7:41

hmm tak nějak mi přijde, že už jsem to někdy četl, ale tak R^R^R^

4 0
možnosti
Foto

Mate dobrou pamet, podobny clanek jsem vyrobil pred nekolika lety v trochu jinem podani:-)

1 0
možnosti
Foto

Zaujímavý príbeh a pekná i zábavno-poučná metafora, prajem krásny víkend.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Takove vikendove osvezeni. Hezkou sobotu, Janka:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2127
  • Celková karma 31,29
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.