Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to bola cesta do hlbín psej a ľudskej dušeV

5 0
možnosti
MK

Krásné, to já můžu. Ač kočkařka, při vycházkách se ke mně hrnou psi a pokud mě nehryznou, muchlám je - vždycky se ale nejprve zeptám páníčka.V

3 0
možnosti
Foto

Mám to podobně:-)

2 0
možnosti
Foto

Potvrzuji, že pes umí být sugestivní a hlavně nekompromisní. 👍

1 0
možnosti
Foto

Při vzpomínce na Tvé čtyřnožce tomu věřím😺

1 0
možnosti
Foto

Možná roztomilé, ale taky ukázka toho, jak by to vypadat nemělo. Pes by neměl nikoho otravovat, nikomu se vnucovat. Pak se divíme, kolik lidí nesnáší psy. Ne každý takové chování chce a ne každý ho pochopí.

3 0
možnosti
Foto

Takhle nějak to zřejmě viděl i pan manažer.

4 0
možnosti
Foto

Honzo, čekal jsem drama a jsem rád, že se nekonalo. R^ Já mám rád všechny němé tváře ... včetně ženy. ;-)

12 0
možnosti
Foto

To jsi řekl krásně, Davide, i když němota je u žen velice vzácná:-)

6 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DVVVR^R^R^ P.S.: Honzí, pejsky pod bradičkou nee! To si nedovolím ani já Ťapce!;-)

2 0
možnosti
Foto

Ivi, zřejmě ten v metru musel být zvlášť shovívavý, když si to nechal líbit.:-)

1 0
možnosti
MV

Moc krásný, Jene.

Strašně mi ty útoky Stelly chybej.

6 0
možnosti
Foto

R^Udělal jste mi radost, jsem pejskař. :-);-D:-);-D

Vašek

4 0
možnosti
Foto

Tak to mě těší, přestože jsem kočkař:-);-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,21
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.