Diskuse

Zhřešil jsem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Rozumím, kofilu také můžu.;-D

Ty bys jich mohl sníst 10 a nebylo by to na tobě poznat.:-)

2 0
možnosti
Foto

Víš, co je dobré:-P

1 0
možnosti
Foto

Honzo, je to divně pokřivená doba a obávám se, že bude hůř. Můj selský rozum to nepobírá. Tobě R^

1 0
možnosti
Foto

Mám-li to trochu nadsadit, tak musím říct, že v naší civilizaci pozoruji předzánikové syndromy. Davide, díky za čtení.:-)

2 0
možnosti
Foto

R^:-)U nás je kofila stále s mouřenínkem, ja mám velmi rada gaštanovú tyčinku v čokoláde...tej nikdy neodolám

3 0
možnosti
Foto

A nebo bananky v cokolade, mnam:-P

1 0
možnosti
DP

Omylem sem zmacknul na smartu spatne tlacitko, a reakci pred as e odeslal, tak ted dodatek, ctivy clanek, jak uz je u Honzy zvykem a tak na aktualni tema. palec nahoru (na mem smartu to graficky nejde.

1 0
možnosti
DP

Kofila at uz s moureninem nebo bez, je pro mne, coby dlouholeteho cizaka, neznama vec, ale kdyz to tady vsichni vynaseji do nebes, tak si ji pri pristi navsteve CR zakoupim a ochutnam. - :)

1 0
možnosti
Foto

J63a52n 13Š12i59k

10. 2. 2023 15:39

Při přečtení perexu jsem měl chvíli dojem, že jde o větrník :-) Kofila stojí taky za hřích :-) Krásný den Honzo

3 0
možnosti
Foto

Větrníky snad už ani nepovažuji za hřích. Honzo, díky, hezké odpoledne.:-)

0 0
možnosti
Foto

Také neustále hřešímR^ váhu jsme likvidovali...

3 0
možnosti
Foto

Dobře jste udělali;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2136
  • Celková karma 28,88
  • Průměrná čtenost 1298x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.