Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ My jsme už v pubertě měli ekologické cítění a Vodníka jsme v tomto smyslu upravili takto:

"Nevesely, smradlavy,

jsou ty vodní kraje,

kde si v trávě pod leknínem

rybka s lejnem hraje.

Nejezdí sem lejnocuc,

ni vozidlo jiné,

lejna plavou tu i onde,

smradem srdce hyne.

(Za lejno dosadit expresívnější výraz :-))

4 0
možnosti
Foto

To by se libilo prislusnym aktivistum;-D

0 0
možnosti
IB

Jasně, v pubertě je tolik fantazie, nápadů, vylepšováků......

Honzo, díky za čtení, hned je sobotní ráno veselejší.;-D

1 0
možnosti
Foto

Stastni ti, jimz puberta vydrzi naporad😺

1 0
možnosti
Foto

Tůůůdle, Horste, ani náhodou;-D

0 0
možnosti
Foto

Honzo, Os pubis si budu pamatovat.

2 0
možnosti
Foto

Hodi se i ted, Davide;-)

1 0
možnosti
PV

P72a72v43e49l 42V24é77b44r

14. 1. 2023 8:37

Doufám, že tohle nevykládáte Marušce v cukrárně!

1 0
možnosti
Foto

Fakt je, ze jeji os pubis jsem si zkoumat netroufnul;-)

0 0
možnosti
Foto

Hihi, koukám, že puberta probíhala stejně v 70. , tak i v 90. letech;-D Také jsme "upravovali" básničky:-))

3 0
možnosti
PV

P28a76v30e80l 87V38é97b77r

14. 1. 2023 8:36

Milá paní/slečno Šárko, mohu vás ubezpečit, že puberta probíhala stejně i v šedesátých letech, možná i padesátých (mohu dosvědčit pouze ta šedesátá léta, padesátá si zase tak moc nepamatuji).

1 0
možnosti
LH

Tu sprostou Babičku jsem slyšel několikrát a je dokonce k dohledání na netu.Ale na vojně jsem slyšel (ale je to už 50 let zpátky) i Babičku vojenskou, ale tu jsem vícekrát neslyšel a ani na netu není k dohledání.

Zapamatoval jsem si jen úryvek.

"Babička sáhla do kasáře a mezi děti rozhodila hrst ručních granátů.Děti radostí vyhazovaly ruce do několika metrů."

Bohužel jsem si to nenapsal a tak toho více nevím.

2 0
možnosti
PV

P16a76v91e14l 20V36é87b88r

14. 1. 2023 8:32

Já to slyšel takto:

"Puť, puť, puť" pravila babička a hodila mezi slepičky ruční granát. Do slepiček jak když střelí!

Tu sprostou Babičku mám staženu namluvenou od pana Högera. Kouzelné dílko.

0 0
možnosti
Foto

Krásně jsi pobavil po ránu, Honzo. Je zajímavé, jak se to člověk tím fakt naučil:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Presne, Jardo, jak rikal Jan Amos - skola hrou. 😺

1 0
možnosti
  • Počet článků 2136
  • Celková karma 28,88
  • Průměrná čtenost 1298x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.