Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

To ještě byla ta šťastná doba, kdy se mohlo jít ven a v přízemí, kde se šlo vyhoupnout z ulice, nechat otevřené okno. A dokonce tam ještě v přízemí a až do x tého patra, kde se dá ještě vylézt, nebyly mříže.

2 0
možnosti
Foto

Jo, ale když jsme šli pryč na dýl než pár minut, tak jsme nenechávali ani ventilačky, ono se kradlo vždycky. A taky vždycky bude.

0 0
možnosti
RJ

Všímavý soused. To mi připomíná jak našli po dlouhé době partu bytařů. Jezdili normálně dopoledne, v montérkách a stěhovacím autem. Přišli na ně tak, že se sousedovi zdálo, že pracují moc rychle a tak si zapsal číslo auta.

4 0
možnosti
Foto

Tahle metoda se asi pouzivala odedavna a pretrvala az do dneska. Dostala se i do nekolika detektivek.

1 0
možnosti
Foto

Policajt si na Silvestra pročítá nový kalendář a znechuceně říká: „To je ale pech, 23. dubna mám mít svátek a oni mi ho zamítli!“

„To není možné, ukaž to,“ říká mu kolega, koukne se na to a povídá: „Fakticky, máš pravdu, napsali ti tam Ne.“

Karma, Honzo;-DR^

6 0
možnosti
Foto

To je klasika. Jardo, dik😺

1 0
možnosti
Foto

Ale autá mali šmrncovné... ;-) tie Volgy.U nás bol náčelník, ktorý oslovoval ženy - milá súdružka, slečna, pani . aby sa neurazili.Všeličo sa veru stávalo, díky za blog.:-):-)

4 0
možnosti
Foto

Diky za cteni, Janka😺

1 0
možnosti
JV

J26i44r40i 73V77r30a56b75e80c

11. 1. 2023 16:57

Paní soudružko R^ Soudruhu, pane by pasovalo i dnes na plno politiků ;-D

5 0
možnosti
Foto

U nás byla výhoda, že balkon jednoho bytu navazoval na balkon druhého bytu. Takže když jsem si zabouchl klíče, zazvonil jsem u sousedů, paní sousedka mě pustila na jejich balkon, přistavila mi židli, na tu jsem si stoupl, pak jednou nohou na jejich zábradlí, druhou na naše a takhle jsem se šest poschodí nad zemí dostal zpátky do našeho bytu, sebral klíče a šel si normálně po svém.

3 0
možnosti
Foto

Tak to bylo ponekud kaskaderske😺

2 0
možnosti
IL

I13v38a46n22a 51L27a64n42c46e

11. 1. 2023 16:42

Zabouchnutí přišlo znenadání, stačil průvan a bylo po legraci.;-D Ale paní soudružka, to nemá chybu.;-D

A potom, že děti neumí předvídat, děti vidí to, co dospělí vůbec nevidí.VR^

3 0
možnosti
Foto

Jsou to milackove, to potvrdi kazdy spravny rodic a prarodic😺

1 0
možnosti
JB

J46i64ř97í 13B70o26č49e40k

11. 1. 2023 16:31

Má vzpomínka je na rok 88. Pár měsíců po maturitě ale už jsem byl ve "svém" na svoborarne. Zastavil se u mě spolužák pokecat, popit a kouknout se na olympiádu. Za pár minut vtrhnul do pokoje správce s dvěma příslušníky a oba jsme skončili na obvodu. O správci se říkalo, že donáší, ale nakonec stejně skončil v base za rozkradacku

2 0
možnosti
Foto

Dobre mu tak, praskacovi.

1 0
možnosti
IB

Hlavně - že vše dobře dopadlo a výsledkem byl krásný, prorocký, Janiččin obrázek.R^

1 0
možnosti
Foto

Zaplat panbuh, Iri, s temihle panacky nebyla legrace:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,89
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.