Diskuse

Kočkoblog

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Achjo, Zrzku, to mi nedělej... nejradši bych si vzala všechny kočičáky...V

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, já vím a Zrzek takyV

0 0
možnosti

gratulujeme k Ríšovi a Míšovi R^ a oběma šelmám posíláme vybrané podrbáníčko za oušky :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to si coby též kocour nechám líbit i já😺

0 0
možnosti
Foto

Nemůžu tam jít, ze stejných důvodů jako dole Leontýna:-) Jsme rádi, že jsme udali naše tři zrzouny. Jedna číča nám stačí.:-)

1 0
možnosti
Foto

Však Ty máš teď ohledně koček na čas splněno. Ale jen na krátkej:-)

0 0
možnosti

I64v31a30n23a 31L26a85n30c85e

17. 9. 2022 11:17

Na chalupu v Čechách se k nám zatoulalo kotátko, takový mrnousek a proplakal nám pod okny dvě noci. Bál se nás, ale vytrvale jsme ho krmili. Už se ochlazuje a naše chalupa bude opět prázdná. Ale prý si ho soused z vedlejší chalupy nechá, protože se mu kocour zatoulal. Nechá ho prý vykastrovat a bude ho krmit. Jenže on jezdí s kamionem a není přes týden doma. Asi mu také brzy zmizí. Hned bych si ho vzala sebou, ale převoz letadlem by asi nebyl uplně to nejelpší. Tak jsem si dovezla nejspíš z Čech něco daleko horšího: covid. Tři roky jsem těžšímu průběhu covidu odolávala, ale nyní: nevím, nevím.

2 0
možnosti
Foto

Přeji brzké uzdravení, Ivano, omikron mívá většinou lehčí průběh, tak snad to tak bude i u Vás.

S tím kotětem nevím, jek to popisujete, vyhlídky před zimou nejsou ideální. Možná by byl lepší útulek a pak nová rodina, kde se o něj postarají pořádně.

0 0
možnosti

Ty kočičí oči - jedinečné. Honzo, děkuji za úžasné fotografie.R^

1 0
možnosti
Foto

Iri, jestli myslíš fotku u článku, tak tu kočku jsem náhodou potkal cestou z práce, lebedila si na sloupku u vrat, tak jsem ji vyfotil. Pak ještě Zrzek je ode mě, ale ostatní fotky jsou od Dany, na těch zásluhu nemám:-)

0 0
možnosti
Foto

Teď se tu navzájem zdraví několik kocourů, snad se nepoperou😺

0 0
možnosti
Foto

Zrzku, napsal jsi to moc hezky, ale to nepůjde, moje domácí tam nemůže jít, protože by je všechny přitáhla k nám domů a to by se mně ani trochu nelíbilo. Jak se u nás objeví cizí kočka, syčím, cením zuby a když je nejhůř, tak koušu. Ale máš to hezky napsané, takže tam určitě přijde spousta lidí a kočičkám i kocourkům dají domov. Moc bych jim to přála, zdraví rozmazlená kočičí slečna Maureen.

2 0
možnosti
Foto

Tak jí dovol aspoň jednu, Maireeno, však si na sebe zvyknete😺

0 0
možnosti

Honzi, už jsem vybírala... Jsou milounké. Děkuji.VR^

1 0
možnosti
Foto

A bude jich tam ještě víc, Evi😺

0 0
možnosti

Milý Jene, z kočičáky to je vždycky úžasné čtení. R^V

1 0
možnosti
Foto

Díky, Zdeni, Zrzek si dal záležet, ale nechci ho přetěžovat, když má teď tolik starostí, tak reportáž z té výstavy udělám nejspíš sám;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Zrzku, to je jasný, že se mu nechtělo.;-D Ber to jako platbu za to, že ti prostor půjčuje.;-)

1 0
možnosti
Foto

Že vy dvounožci berete všechno jako něco za něco;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS