Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

To je ženská, co, absolvuje to všechno s vámi, a než aby si pak taky chtěla orazit, radši vám uvaří kafe.

Zdroj: https://janprazak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=791055

krasna veta!

1 0
možnosti
Foto

Krasna zenska, Marku. Diky za cteni.

1 0
možnosti
Foto

Honzo, ty jsi alespoň věděl, co hledáš. Já kdysi v rachotě zuřil a hledal něco ... a nemohl jsem si vzpomenout, jak se to něco jmenuje. Kolega se mi snažil pomoc: co hledáš? Já: Takový to ... jak se do toho dávaj baterky a svítí to. Kolega: myslíš baterku. ;-D

3 0
možnosti
PK

To je počátek vnitřního rozkladu osobnosti, již tak činím pravidelně ale štěstí, že je zde vždy nablízku žena znalá:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, tak to je trefa! Před chvílí jsem hledala brýle na čtení a měla jsem oboje na hlavě. A bude hůř;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Nebude, Jitko, Ty jsi proti mne mlada kocka😺

0 0
možnosti
Foto

R^:-) Znám. Zrovna sem je taky hledal. A našel! Na nose;-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to se mi taky uz parkrat stalo;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,91
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.