Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skvělé ;-DR^, ono už dávno neplatí, že jablko má na obraze vypadat jako jablko. Horší je, že ono ho ani nepřipomíná a nebýt popisku, člověk neví, na co se vlastně dívá. Karma :-)

1 0
možnosti
Foto

Z jablka holt zbyl jen ohryzek. Diky:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, modernímu umění nerozumím a nejspíš ani ženám, které rovněž považuji za nejkrásnější umělecké dílo. Mé diletantství spočívá v tom, že jsem na některé vystavené exponáty sahal. ;-)R^

4 0
možnosti
Foto

Nic si z toho nedelej, Davide, zenam rozumet nelze, a cim vic kdo o sobe tvrdi, ze to umi, tim min o nich ve skutecnosti vi:-)

2 0
možnosti
JN

J50o26s64e80f 11N18o24v64á13k

24. 7. 2022 11:14

Jako duše nebo oči jsou fajn. Ale kozy jsou kozy

1 0
možnosti
Foto

Ovce by nestacily?;-D

3 0
možnosti
IB

Takovému modernímu umění nerozumím - asi patřím do "starého železa";-D. Krásnou dovolenou přeji.R^

2 0
možnosti
Foto

Ty takova mladice? Hezkou nedeli:-)

0 0
možnosti
PK

Tak to neřešte a i dříve se na umění dívaly veřejnost různě například král komiků Oscar Wilde pravil: "Veškeré umění je zcela neužitečné";-DR^

1 1
možnosti
Foto

Nemohl jsem neresit, potreboval jsem si sednout a jinak nebylo kam;-D

1 0
možnosti
Foto

To je od Tebe slechetne, Horste;-)

0 0
možnosti
Foto

Také tomu modernímu umění moc nehovím.:-)

3 0
možnosti
Foto

Netreba prece chapat uplne vsechno;-D

2 0
možnosti
JL

Taky jsem o tom občas přemýšlel, co je to to umění - a moderní tak moc nevypadá. Nicméně když je tam myšlenka a cedulka, autor a cena - je jasné, že je to umění. Ženské, některé, jsou opravdu pěkné: zejména když nemluví a souhlasí ve všem s námi, muži. Takové ale neexistují.

1 0
možnosti
Foto

Uprimne receno, s takovymi zenami by byla nuda. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Skvělé, Honzo. Vybavuji si poslední fotoblog Tvé ženy, z výstavy a pak tohle. Jsme diletanti oba. A ta slova o ženách na závěr? Perfektní. Také miluješ 90-60-90? A silikonové výplně?;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Ano, Jardo, takové míry jsou nejlepší. Jen silikon ne, nedovedu si představit, že bych se mazlil s umělou hmotou;-)

4 0
možnosti
Foto

Před asi tak 14 nebo 15 lety jsem se dočetl o člověku, který vystavil petflašku s vodou a když mu ji někdo šlohl, tak ji oceňoval na hromadu milionů dolarů. Nabídl jsem se tenkrát, že u nás v sámošce koupím jinou za 3,80 a prodám mu ji, aby ji mohl vystavovat.

A co se žen týká, vím, že znáš můj vkus a víš, která konkrétní žena má naprosto překrásný pohled v očích, podmanivý úsměv a další detaily, z kterých jsem pokaždé paf.

3 0
možnosti
Foto

Vím, Martine, pozdravuj ji a vzkaž ji ode mě, že má bezvadného chlapa.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2136
  • Celková karma 28,86
  • Průměrná čtenost 1298x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.