Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já ti musím pogratulovat k prvnímu místu.:-)R^ hvězdo naše jasná.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Mně ne, Marušce;-D

1 0
možnosti
Foto

A mne dali asi placebo, lebo ja som od druhej dávky schudla....(zhubla....:)).

Ale možno, keby som nezačala behať a cvičiť jogu, nestalo by sa to...

Podarený blog :).

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že nešlo o placebo, jen se Vám s tím zatím daří úspěšně bojovat. Nechci Vás vylekat, ale tenhle vedlejší účinek postupně nabírá na síle;-D

Díky za čtení, krásný den:-)

0 1
možnosti
ŠŠ

Kdyby tam byl čišnik, bylo by to o stráte erekcie! Trápne

1 2
možnosti
Foto

Jestli jste ten z ODS, tak co jiného by člověk chtěl od politika čekat. A to jsem tu stranu chtěl volit, dík, že jste se projevil, můžou vám poděkovat;-D

1 1
možnosti
ŠŠ

Literát si musí nejak vydelávat! Ale takhle úboze?

0 2
možnosti
Foto

Od vás to fakt sedí;-D

1 0
možnosti
Foto

Aha, tak já to mám z očkování! A já myslela, že z přežírání.;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Vidíš, úplně zbytečně jsi chtěla dávat vinu sama sobě.;-D

1 0
možnosti
TT

Určitě se tloustne z očkování - jen si musím ještě nějak zdůvodnit, že nechutně přibírat jsem začal už na podzim a očkovaný jsem byl až v květnu. ;-D

3 0
možnosti
Foto

To je celkem jednoduché, očkování působí retroaktivně;-)

2 0
možnosti
Foto

Takto kdyby to bylo podáváno, je celý národ naočkovaný. Krásně jste to napsal a pravdivě, já pracovala převážně v mužském kolektivu, tak dobře vím, jak správně uložené faldíčky zvedaly chlapce ze sedadel a býti pořádně vypulírované okno, prorazili by je hlavou. Ženská, která umí nosit svoji váhu, ta umí potěšit mužské oko.;-)

2 0
možnosti
Foto

Mluvíte mi z duše, Marie. Zkrátka všechny Marušky jsou bezvadné ženské:-)

1 0
možnosti
PM

Diky za pekne povidani. Zdravim Vas z covidove karanteny ze Spanelska, ta potvora me dostihla i kdyz jsem ockovana, ale dala bych si vetrnicek ani nevite jak.....:)

1 0
možnosti
Foto

No teda panbuh s Vami, Spanele se s tim nemazli. Ale neveste hlavu a dejte si zavazek, ze si po navratu doprejete poradny vetrnik za kazdy zbytecne ztraceny den v karantene:-)

0 0
možnosti
ZMS

Konečně jednou odpočinkový článek, ve kterém se lidé naočkování nehádají s nenaočkovanými. Dík a více veselých článků.

5 0
možnosti
Foto

Dik za cteni, jednou to vyjde vesele, podruhe smutne, vsak vite:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak já myslel, že se přežírám a ono to je z očkování;-)

2 0
možnosti
Foto

V klidu jezte podle libosti, ze zanedbávání pravidelné stravy jsou ty nejhorší nemoci:-P

1 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 30,93
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.