Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Podobných osudů je asi spousta, nevím proč se na lidi z Ukrajiny díváme skrz prsty. Snad zažije paní Světlana i lepší časy.R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Asi proto, ze jsme prilis pysni, Pavli. A pritom mnohdy sami jezdime "za lepsim" o kus dal.

1 0
možnosti
MV

vzdycky si pri poslechu takovych pribehu rikam, jaky mam stesti, ze ziju u nas

7 0
možnosti
Foto

To Ti řeknu, Marku. Díky, hezký nedělní večer.

1 0
možnosti
PJ

P65e84t17r 65J12í61l53e56k

28. 6. 2020 18:27

Nějak se přihodilo, že jsem do svého staromládeneckého bytu vzal mladé manžele z Ukrajiny.

Pak nastalo , že když jedou domů, jedu s nimi.

Tak se stalo, že mám na Ukrajině druhý domov.

Teď se stalo, že tam pro zavřené hranice nemohu a je mi smutno...

5 0
možnosti
Foto

To je hezké. Však se ty hranice zase otevřou.

2 0
možnosti
Foto

Moc pěkná povídka, Honzo. Někteří lidé jsou u nás nešťastní, ale je dobře když se že dozví, že jinde se mají lidé daleko hůř než u nás. Nedávno jsem hovořila s jedním starším Ukrajincem, který dělal předáka skupince jeho krajanů, kteří pracovali na novostavbě našeho příbuzného.. Překvapily mě jeho znalosti z historie a zeměpisu, a zeptala jsem se ho, jaké je jeho povolání. Řekl mi, je učitelem dějepisu, brzy měl už jít do důchodu, ale potřebuje si vydělat na opravu domu... U nás se mu prý líbí - a na Ukrajině se prý žije o 150 % hůř než u nás.Také mě překvapil. Našla jsem si to jeho městečko na mapě a zjistila jsem, že není daleko od slovenských hranic. Vypadalo dost zchátrale. Díky a karma. R^

5 0
možnosti
Foto

Díky za komentář, Mirko. Není to vůbec poprvé, co jsem slyšel o lidech, kteří jsou ve své zemi dobří odborníci v nějaké oblasti, přijeli si sem vydělat a přijali nějakou zcela obyčejnou práci. Je to dost smutné.

0 0
možnosti
VK

Hezký příběh, zasloužená karma.

3 0
možnosti
Foto

Nojono, život prostě vždycky lehký není, ale vždycky je naděje na lepší...

1 0
možnosti
Foto

Už její jméno v sobě nese naději:-)

0 0
možnosti
Foto

Já jsem ve Španělsku poznala pár holek z Latinské Ameriky, co tu dělaly podřadné práce, dřely odnevidim donevidim, a peníze, které dětem posílaly na školu, manžel prošustroval ;-(

2 0
možnosti
Foto

Tak to u Světlany nehrozilo, protože prý byla rozvedená. Dík za komentář, Kamilo, asi je to po celém světě podobné.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2136
  • Celková karma 28,92
  • Průměrná čtenost 1298x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.