Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skvěle napsáno, šikovná zápletka, zajímavá pointa - prostě děkuji za báječné čtení, Jene!!! R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Konečně jsem si udělala čas na tvoje povídání Honzo a stálo to za to. Moc hezké děkuji. R^

1 0
možnosti
Foto

Dani, rád Tě vidím, krásný den a díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Opět fajn čtení ze života;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, to bylo pro potěšení:-)

0 0
možnosti

fajnovka! takovy zapisy ctu moc rad, Jene

2 0
možnosti
Foto

Díky, Marku, užívej jarní den.

0 0
možnosti

Ty jsi Jirka ? A 42 Ti už bylo? R^

1 0
možnosti
Foto

Už dávno, Pavle:-)

0 0
možnosti
Foto

Jane, tolik citu a něžnosti...rozkolísání a naděje...propletenec prstů a myšlenek osrstěných... jsi ty vůbec pražák? A pokud ano, jezdíš často na Moravu? :o)

3 0
možnosti
Foto

Marceli, mám Soňu z Ostravy, tak to bude asi tím:-)

0 0
možnosti
Foto

Jene, musím Ti napsat, že Blanka je velmi odolný jedinec. Mně v téhle situaci zazvonit mobil, hledá mě Jiří pod lavičkou a křísí mě...;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Jé, Ivi, to by bylo romantické;-)

1 0
možnosti

Moc pohodove cteni, jak uz je u Honzy bezneR^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Dane, zdravím Vás oba na sever:-)

1 0
možnosti

I97v22a37n30a 15L71a32n29c14e

20. 5. 2020 20:14

Dobře to dopadloR^, ono někdy souznění duší a porozumění je důležitější než vzhledR^. Vnitřní krása je moc důležitá pro vztah.V

2 0
možnosti
Foto

Ivano, teď jste mě přiměla k večernímu filozofování, fyzická krása je relativní, každý ji vnímáme jinak. Ta vnitřní je jen jedna, možná proto je mnohem důležitější.

Hezké poledne, vidíte, vlastně i ten čas je relativní:-)

0 0
možnosti

Jene, dnes nadějně romantické R^V

1 0
možnosti
Foto

Díky za čtení, Zdeni:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS