Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Další hezký příběh R^

1 0
možnosti

Vím jak se cítila, v osmatřiceti jsem si tím prošla, a byla jsem na to sama. No ne, sama, rodiče za zadkem mi moc pomohli...Neveselo, truchlivo...

1 0
možnosti
Foto

Vím, zmiňovala jste se, při psaní jsem si na Vás vzpomněl:-)

1 0
možnosti
Foto

A jak to ty tvoje hrdinky dělají, že se jim vždycky objeví princ na bílém koni?;-)

1 0
možnosti
Foto

Nevím, asi umí hledat jehlu v kupce sena;-)

1 0
možnosti
Foto

Ženská má chlapa pořád udržovat v napětí, že ji nemá jistou;-D Starat se, jo, dělat si navzájem radost, ale trocha nejistoty z obou stran neuškodí.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tyjo, tohle má spoustu nuancí, budeme je muset probrat osobně:-)

1 0
možnosti
Foto

Opět krásný příběh ze života. Honzo, díky za nějR^V

1 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk, Jitko, zdravím Tě do dáli:-)

0 0
možnosti
Foto

O tom nepochybuji, Horste:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzíku, to je moooc pěkný. Děkuji za to, že jsem si mohla přečíst něco tak povedeného a citlivého.R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Zdeni, potěšení je na mé straně:-)

0 0
možnosti

D25a78v61i16d 86V97l39k

14. 1. 2020 15:22

Honzo, čověče ty jsi se do té ženy úplně převtělil.

1 0
možnosti
Foto

Tyjo, Davide, to abych se měl před Tebou teď na pozoru;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS