Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Dalsi kvalitni clanek z Honzovy blogerske dilny. R^Na zakladce jsem mel stesti na dobre ucitele, na gymplu (tedy tehdejsi jedenactiletce) uz to bylo horsi.

1 0
možnosti
Foto

Možná to bylo tím, Dane, že na té střední učili ti víc prokádrovaní. Díky, pozdravuj:-)

0 0
možnosti
Foto

Připomněls mi některé mé kantory z obou pólů.

Jedna byla moje třídní - zapálená soudružka, která když se domákla, co je naše rodina zač (byli jsme praktikující katolíci - léta 1971-1975 ) tak mi napsala posudek, s kterým se nedostal ani do dolů. Jen díky šťastné náhodě (respektive řízením B-žím) byla v mé 9. třídě "odvelena" na místo zástupkyně ředitelky v jiné škole. Ta, co jí nahradila, byla anděl. Po cca 14 dnech si pozvala moje rodiče do kabinetu, aby jim jednak ukázala, co jsem měl v posudku napsáno a poté jej roztrhala před nimi se slovy, že ona nikomu nebude ničit život. Jen díky této statečné ženě jsem šel na gymnasium a poté na vysokou. Tu první jsem jednou potkal na nádraží . to jsem byl už ve 4, ročníku fakulty. Stála na perónu, už nejspíše v pensi. Váhal jsem, jestli mám za ní zajít a všechno jí říct. Že vím, že mě chtěla zničit a že jsem tomu ušel a bude ze mně lékař. Chvíli jsem na sebe koukali přes koleje. Pak jsem mávl rukou a šel pryč. Dnes jsem rád, že jsem to takhle ustál.

Pěkný večer, Jene. ))

5 0
možnosti
Foto

Zaplať pánbůh za ty tehdejší statečné lidi, jako byla ta její nástupkyně, Tome. Dobře, že jsi s tou původní nenavázal hovor, nejspíš by to k ničemu nevedlo.

1 0
možnosti
Foto

Výborný článek. Děkuji za milé vzpomínání, ale hlavně za poslední dva odstavce!!!R^R^R^

4 0
možnosti
Foto

Vsak opravdu dobry ucitel je poklad k nezaplaceni, Zdeni:-)

1 0
možnosti
Foto

Všichni mi něco dali, i ten co po nás házel svazkem klíčů...R^

5 0
možnosti
Foto

Horste, to musel byt celkem mazec, ale jestli tim zkrotil, aby naucil, tak proc ne;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,92
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.