Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Každý má to svoje horší já, ale také to lepší, tak se jej držme.V

1 0
možnosti
Foto

Jeckyll a Hyde, se týká nás všechV:-)

0 0
možnosti
Foto

Je to příběh života. Mělo to dopadnout, jak to dopadlo nic se neděje náhodou. R^

1 0
možnosti
Foto

Měli to v osudu. Dani dík, hezký den:-)

0 0
možnosti
Foto

Vidíš a já myslela, že to skončí tím, že pošle do háje Karla a pak toho bude litovat:-)

1 0
možnosti
Foto

To by se klidně mohlo stát;-)

1 0
možnosti
OF

Moje manželka se zamilovala do..... Antonio Banderase.

Co mám dělat ?

Jsem desperado . :-(

1 0
možnosti
Foto

Hodně ze života :-), karmuji

1 0
možnosti
Foto

Tak to byla rychlofka...R^;-)a se vším všudy.

1 0
možnosti
Foto

To ano. Bohužel. Nebo Bohudík? Nesuďme:-)

1 0
možnosti
Foto

Zajímavý příběh, třeba rozhodne osudR^;-)

1 0
možnosti
Foto

To on většinou děla:-)

1 0
možnosti
Foto

Jedna věc je snění, druhá realita. To co nám připadá jako ideál, může být velké zklamání. Život je plný kompromisů. Třeba není Karel jen protivný a neschopný... Co já vím?;-)

R^

2 0
možnosti
Foto

Ano, úhel pohledu též není u každého stejný:-)

0 0
možnosti
ZS

Život je plný rozhodování. Některá i zabolí.

R^

1 0
možnosti
Foto

Jinak to asi ani nejde:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2125
  • Celková karma 31,34
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.