Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Tak to s Tebou plně rezonuju!R^

1 0
možnosti
Foto

Je mi cti, Romane:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Tobě si Frantu na malování nepozvu, ale pinčes si s ním dám. U mě jsi, Honzo, zlatej blogerskej klukR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Horste, ale radsi ho nech vyhrat:-) Diky:-)

1 0
možnosti
DV

D40a89v86i54d 88V16l80k

25. 4. 2019 16:47

Honzo, Ty jsi prostě moudrý a laskavý chlapR^!!

1 0
možnosti
Foto

Vsak Ty tez, Davide:-)

0 0
možnosti
Foto

U mě to vyhráli všichni, které ráda a pravidelně čtu a je mi jedno, jestli se umístili/neumístili v první desítce. Každopádně ti gratuluji.R^:-)

Psaní na blog není jen o medailích či skleněných těžítkách, doufám, že většina psavců prostě píše pro radost.;-):-)

10 0
možnosti
Foto

Radost sobe a ostatnim, tak to ma byt:-)

2 0
možnosti
Foto

Teď jsi ovšem adminům zavařil, takovejch íček.;-D;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Kdyz jim Jana M. pomuze, tak to daji:-)

1 0
možnosti
Foto

J34a79n38a 29M81a85j57o57v66á

25. 4. 2019 16:25

stačilo by to íčko perníkový?

2 0
možnosti
Foto

Jasne, ale pocitam, ze jich bude potreba hodne pres stovku:-):-P

0 0
možnosti
MV

Tak joooooo. Máš u mě medaili! Pokud nebudeme točit, předám v zubajde. U mě vyhrává každej, u jehož textu se cejtim, jako když si v létě lehnu do louky.

1 0
možnosti
Foto

Hezký přirovnání, Marku, budu rád, když se ukážeš.

0 0
možnosti
VN

Ode mně máte vždy karmu a napsala bych to jako pan Vodvářka. Kdybych to uměla ... R^ ;-)

2 0
možnosti
Foto

Vlasti, Vaše komentáře mě vždy potěší. Díky za ně:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Honzo, jasně, že je to tak. On je to takový švédský stůl, kde si každý může vybrat.Já osobně nejím protimuslimské, protižidovké a protináboženské menu, naopak mám rád milé blogy - třeba o Tvých kočkách, fotky od Jaromíra a veselé příhody Davida Vlka. taky Markovu tekutou poezii o životě a od dalšího Marka krásné fotky z Moravy.

Takže - samozřejmě, žes vyhrál. A ode mne máš karmu a těšení, že spolu pokecáme v Zubajdě.

Měj se krásně. Tomáš.

3 0
možnosti
Foto

Tome, díky, u toho švédského stolu máme celkem podobné chutě i nechutě, mně se třeba moc líbí Tvé manželské etudy. V Zubejdě bude fajn, těším se, že dáme řeč:-)

1 0
možnosti
JH

určitě patříte mezi..VIP blogeři

což v překladu znamená : Velice Intenzivní Pisálek

0 2
možnosti
Foto

Poopravila bych na vysoce inteligentní psaní. Pana Pražáka čtu dlouho, ráda a i když je de facto Mimopražák, jeho blogy na jakákoliv témata jsou vysoce lidské.

7 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,88
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.