Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I75v80a87n25a 12L17a54n80c55e

26. 4. 2019 12:44

Ja jsem pro vas hlasovala, R^R^R^

3 0
možnosti
Foto

Honzo, žebříčky, ba i žebříky jsou často nepřesné a někdy, dokonce!, zmanipulované. Nedokážu odhadnout které, ovšemže to nedokáže nikdo. Tak jak napsali mnozí diskutující, i ty jsi pro mne první. A nejen podle textů a článků. Prostě je to tak a já jsem velmi rád, že jsem měl tu možnost Tebe i Soňu poznat. Přátelství je přátelstvím a dálka nerozhoduje!VR^:-)!!

1 0
možnosti
Foto

Marceli, díky za nás oba, doufám, že se zas někdy objevíš i s Lenkou:-)

0 0
možnosti

O tom není pochyb, kdo je tady vítězem R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, ale pro Tebe to platí taky:-)

0 0
možnosti
Foto

R^o tom není pochyb že jsi vítěz-v srdcích těch kteří tě čtou určitě a ty jiné žebříčky zas tak důležité nejsouR^

1 0
možnosti
Foto

Žebříčky jsou ošidné, Libu. Díky:-)

0 0
možnosti
Foto

To jsi napsal opravdu krásně!R^ Tak rozumně a laskavě to umíš jenom Ty!

2 0
možnosti
Foto

Však Ty taky, Zdeni, Díky:-)

0 0
možnosti
Foto

H81a73n41a 19V72l56k78o27v57á

25. 4. 2019 21:24

:-) Obrušujete hrany, jako vždy...a tak nebudu jmenovat ty co se nepoznali v té soutěživosti za každou cenu a náhle níže v diskusi jim na umístění nezáleží.. (protože to nebylo slavné, že...)

Moc tuhle soutěž nechápu.

1 0
možnosti
Foto

Hani, diky. On to kazdy bere trochu jinak, nekdo smrtelne prestizne vazne, ja jsem spis pro to hrat si s tim. Hezky vecer:-)

2 0
možnosti
Foto

Co mám napsat, když vše krásně vyjádřila Pavla KolářováR^

2 0
možnosti
Foto

Pavla je sikulka, Pavle. A Tobe dik:-)

0 0
možnosti
Foto

;-)R^ Jojo. Dá se vyhrát. To i já tak trochu ,,zvítězil". Co se blogů týká, nejni to tak těžký přestat bejt, alespoń na chvíli, závislákem. Teda. Blogovědiskuzním. Stačí sem tak kuk, popř. i sem tam tˇuk;-)

1 0
možnosti
Foto

Však jo, Jiří, každému podle jeho chutí:-)

1 0
možnosti
Foto

Diky, Jitko, vsak to bylo i pro Tebe:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS