Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I45v96a86n17a 23L71a38n49c12e

17. 4. 2019 16:11

Praha se chová jako kdyby do Cech nepatrila:-(:-(:-(

1 0
možnosti
Foto

Někdy to tak skutečně vypadá. Ale jen někdy:-);-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za nahlédnutí do před Velikonoční Prahy. To mi bohatě stačí. Hezky večerV

1 0
možnosti
Foto

Díky za čtení, Dani, užij si krásný den:-)

1 0
možnosti

Jak se to vezme. Stačí omrknout a pryč. Ale o tom to asi nebylo.

1 0
možnosti
Foto

Ona to ani nebyla žádná vážná kritika, spíš takové odpočinkové víkendové čtení:-)

0 0
možnosti

P35a78v66e84l 53K25h43a93i31l

15. 4. 2019 11:20

Máte pravdu pane Pražáku, navíc vás s vaším jménem to musí štvát tuplem. Ale na druhou stranu mne vždy potěší údiv pořadatele / číšníka, když mne osloví anglicky a já mu odpovím česky. Praha, za hezkého počasí, nemá chybu. A, krom toho, jsou mnohem horší věci, např. vidět přenos z parlamentu, ať už našeho nebo cizího. Nedávno jsem na jeden náhodou, při přepínání programu, narazil a vydržel to asi deset minut a to bylo něco. Zlatá Praha, byť plná asiatů. :-)

1 0
možnosti
Foto

Na příjmení jsem si zvykl a občas s ním zažiju legraci. A máte pravdu, jsou horší problémy, tohle je spíš takové úsměvné. Díky za koment:-)

0 0
možnosti
Foto

...Natož pro nás Moraváky. Leccos jsme už zažili společně, že?;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Však ještě zažijeme, Jitko:-)

2 0
možnosti
Foto

Byl jsem nyní od čtvrtku do neděle na kongresu v Praze a potvrzuji uvedené a vyfocené. Jezdím rád do Prahy a ještě radši se z ní vracím domů.

Karma

2 0
možnosti
Foto

Návraty domů jsou nejlepší, Tome:-)

0 0
možnosti

Hezké, vtipné a pravdivé R^

1 0
možnosti

P21e80t15r 39S58k98á71c30e29l

14. 4. 2019 22:52

Souhlasím s autorem v tom, že Praha, tedy centrum Prahy není pro občany ČR, Čechy, Moraváky a Slezany. Ale díky za Prahu, která do kapsy zvané "cizinecký ruch" přináší polovinu zisku z něho. Jak výhodné by bylo přesunout centrální úřady, v nichž sídlí vedení tohoto státu, více na východ, třeba do Hradce Králové. A Praha ať nás reprezentuje, ať vítá majetné turisty z celého světa.

0 0
možnosti
Foto

Obávám se, že bychom si tím moc nepomohli, cenová hladina by tam ještě vzrostla, lidé, kteří tam bydlí, by se museli vystěhovat a ti ostatní, kteří tam z Čech, Moravy a Slezska jezdí, by přestali, protože by to krom těch nejbohatších prostě nezaplatili.

0 0
možnosti
Foto

R^krásně jsi zachytil pražskou atmosféruR^

1 0
možnosti
Foto

Dík za nákuk, Libu:-)

0 0
možnosti
Foto

Jene, to je moc pěkný blog. Fotografie i vtipné komentáře se mi moc zamlouvají.R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že jsi potěšena, Zdeni:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2125
  • Celková karma 31,34
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.