Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J53a49n 85A51n39d97r65l28e

13. 4. 2019 15:35

kam Ty na to chodis?

:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak nejak po svete, Honzo;-)

0 0
možnosti
Foto

I takové životní cestičky se musí vyzkoušet, aby člověk došel ke správnému cíli...Držím palce;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Svata pravda, Jitko. Diky za nakuk:-)

1 0
možnosti
Foto

Dvě ženy v objetí beru, dva muži v objetí, raději se otočím a ještě zavřu oči. Mám s tím problém. Ale na intimní hrátky dvou žen se rád podívám. Zřejmě jsem DIVNEJ. Ale tys mě, Honzo, článkem pobavilR^:-)

3 0
možnosti
Foto

Horste, to je obvyklý přístup, ale popravdě řečeno, článek zas tak humorný nebyl. A díky.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný. I ten neuzavřený konec. Karma!

2 0
možnosti
DP

Dobre ctivy clanek a velka karma za to, ze jsi se Honzo vyhnul vylozenemu Happy End-u.R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Ten je sice krásný, ale v životě celkem vzácný. Dane, díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak shánět holku, protože chlapi mě mají za hračku na jedno použití, by mě nenapadlo.:-)

1 0
možnosti
Foto

Vsak to taky nebylo o Tobe, Klari:-)

1 0
možnosti
Foto

H55a75n17a 34V62l33k54o25v71á

12. 4. 2019 15:53

Mockrát jsem četla že muži mají homosexualitu vyhraněnou, ženy jsou ve velkém procentu bisexuální...

Takže má šanci;-)

Jinak dcera mé kamarádky (generace dnešních "osvícených" třicátníků) splnila svému manželovi (svůj) sen.

Přibrala do trojky (po plesu a nějaké trávě) svoji mírně méně atraktivní kamarádku.

Spokojení byli všichni.:-)

1 0
možnosti
Foto

Hani, ta kamaradcina dcera je odvazna. Ale ma recht, kdyz neco vyhovuje vsem, pak mohou jit hranice stranou:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, já ti nevím...tomuhle nerozumím, mně se tak moc líbí jen chlapi, že nedokážu posoudit, jak to má holka, která není rozhodnutá...

3 0
možnosti
Foto

Zuzi, též mám v tomhle jasno, ale víš, jak to dokáže být složité. Nezáleží na orientaci, ale na tom, aby měl člověk aspoň trochu kliku.:-)

3 0
možnosti
MG

To si holka teda dobre nevybrala. Prave dnes som dostala pozvanie na rande a je to vysoka, stihla, modrooka Nemka bez vztahu k alkoholu. Hory sadla nebrat. :)

1 0
možnosti
Foto

Tak ať Vám to vyjde, Maria, přeju štěstí:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS