Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Tak jeden už je nominován. Hádejte kdo? V

1 0
možnosti
Foto

Hadam naseho Santase, to je sikula kocour, Mileno. A pridavam k nemu Rozku, aby ji to nebylo lito:-)

2 0
možnosti
Foto

H74a71n36a 69V51l89k94o24v36á

26. 3. 2019 16:23

:-) Střelce roku bych vylepšila o obsah popisu činnosti - ještě lepší než hry a zábava by byla bezesná noc (nebo ještě frivolnější dopoledne) svobodných i ženatých jedinců v účetních firmách před čtvrtletní uzávěrkou;-)

Za blogera roku nominuji Vás. Za všechna opuštěná a znovuadoptovaná zvířataR^.

Můj druhý oblíbenec Josef Nožička snad promine.

Já bych zase uvítala kdybych mohla v každé kategorii dát hlasy tři.

2 0
možnosti
Foto

Hani, za kocky moc dik. Ale jinak v te odicialni soutezi nuzete v kazde kategorii skutecne hlasovat pro tri lidi. Aspon ja to tak pochopil a skoro u vsech uz i udelal:-)

1 0
možnosti
Foto

Chybějících kategorií by se našlo dost. Je třeba škoda, že už není zvlášť fotograf roku. Ale dobře...

Střelec jsi ty.;-) A naivků tu bude nejmíň deset, až to střílení napadne mě. Protože mně lidi všechno sežerou...;-(8-o;-D

2 0
možnosti
Foto

Klári, ale vždyť já bych přece ani v nejmenším nikdy nedovolil z nikoho vystřelit;-) A navíc jako pořadatel nemůžu soutěžit.;-D

2 0
možnosti
DR

Já jsem tu kdesi v diskuzi navrhoval kategorii blogové hvězdné pěchoty.

1 0
možnosti
Foto

Jo, to je taky super nápad.

0 0
možnosti
Foto

Střelcem roku byl Jirka Hermi Hermánek, který bez ohledu na nadpis a perex vždycky v článku skončil u Václava Havla, vzpomínek na své sexuální úspěchy nebo oslavy husákovské normalizace. Naivkou roku je rudý vichr Jaromír Petřík, který svými překrouceninami bojuje proti tzv. mainstreamu, aniž by věděl, co to je.

7 0
možnosti
Foto

Martine, teď jsi mě dostal. Naivka je v pohodě ale s tím střelcem fakt nevím, jestli můžeme počítat i naše drahé zesnulé;-) (Jirko H., promiň to pojmenování, jestli se tady náhodou stavíš, ale já prostě musel)

1 0
možnosti

Vážený pane, navrhujete zoufale málo kategorií. Prosím do budoucna se inspirujte buď emerickými Oscary či českými Lvy. To je totéž... v těchto soutěžích se oceňuje kde - co. A bůh ví proč.

Za příspěvek děkuju, udělal mi radost.

1 0
možnosti
Foto

To by nešlo, sklouzli bychom do nejmíň padesáti odstínů šedi;-)

0 0
možnosti
VV

Což takhle prudič roku nebo populista roku?

Tak tech je tu hned nekolik. Na prudice roku bych navrhoval toho pana v jeho nazorum odpovidajicim triku, a populistu to mame hned nekolik. vsichni chteji kandidovat do Europarlamentu. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Vladimíre, díky, ale započítat nemohu. Ostatní by mohli vznášet protesty, že to byla nejednoznačná nominace a navíc do nevyhlášených kategorií;-);-D

0 0
možnosti
Foto

Tušila jsem, že jste geniální. A neklamal jste R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Jak už jsem naznačil v článku, sebe bych nominoval spíš na toho naivku, ale jakožto vyhlašovatel soutěže nemohu. A Vás, bych, Martino, nikam nenominoval, ale ve vší úctě přímo vyhlásil blogerkou roku v kategirii bederkrů.:-)

0 0
možnosti
Foto

Od Vás jsem očekával, že navrhnete soutěž o nejlepším kočko-blogerovi, který alespoň jednou měsíčně napíše dojemný článek o čtyřnohých kočkách, jak je hezké s nimi žít, protože si vždy dělají, co chtějí.

Pro takovéto blogy be měla být zavedena zvláštní rubrika. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, ta rubrika by být měla, A s kategorií je to sice dobrý nápad, ale spíš by to chtělo přibrat i "psopsavce" a podobné, aby to nebylo kočkoidně jednostranné:-)

0 0
možnosti
Foto

Souhlas s Markem. Dej nám lehčí úkol, Jene. Třeba vypočítat obsah 17úhelníku. R^

2 0
možnosti
Foto

Konvexního nebo konkávního, Tome?;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 2130
  • Celková karma 30,75
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.